lady E

Alla inlägg den 29 juli 2015

Av evelyn dahl - 29 juli 2015 00:26

när vi kom hem tog jag lite glass i början var det bara vanilj glas med lite skum smak men tröttnade på det så mosade det med chocklad sås och fick det jag kallade glass sopa när jag var mindre alltid gillar det bättre då glassen smält för mycket xD
Provade också de andra smakerna från Festis som kommit ut min favorit är päron/kiwi den är inte bättre en kaktus men den duger :)
Känns skumt inte smakat på Festis på år! Iallafall inte sedan flaskorna blev mindre och de blev dyrare!

Av evelyn dahl - 29 juli 2015 00:18

mer före efter bilder!
Blivit lite fart på bildfixandet kanske för att jag har nytt watermark och vill börja ha det så har jag jobbat en hel del med de album med mitt förra watermark eller som många säger text på bilden :)

Ovido - Quiz & Flashcards