lady E

Alla inlägg den 7 juli 2015

Av evelyn dahl - 7 juli 2015 23:45

Hundarna var duktiga kira var lös och sprang efter boll som valigt tequila var i koppel för annars halkar hon efter och äter gräs som gör att hon spyr eller får andra problem. Hon sprang smått utan att jag gjorde något pappa skrattade åt det :3
Efter promenaden åkte vi till Lasse och vattnade hans blommor :)
När vi kom hem hade mamma lagat vanilj kladdkaka med jordgubbar och den var riktigt god :)
Ja, det var min dag uppdaterade före 00.00 ;P

Av evelyn dahl - 7 juli 2015 23:33

kira var riktigt glad att se mig! Sprang runt pussade mig knuffades och hoppade! Hjälpte pappa att hitta vassa delar på det nya stängsel vi satte upp på hungården och vi fyllde igen de hål som fanns efter vagnen och där tunnorna stod.
Sedan dukade jag åt alla och la det fin fint! Ellinore hade kompis här och hon gjorde inte mer en det valiga hon gör... Efter maten så var det städa och sedan ta hand om alla jordgubbar :)
Blev Max 10 som var klämda och inte gick att rädda. Men alla andra var fina kanske 3/4 som inte var mogna och alla andas var bra mjuka goda! :)

Av evelyn dahl - 7 juli 2015 23:16

åkte runt i Kristinehamn och förökte hitta en affär med parkering! Vi hamnade på netto där de satt och sålde jordgubbar riktigt fina och goda för bara 10kr vi köpte en hel låda som var 15 liter så 150 kr :)
Köpte glass och annat och när vi var klara på netto var det maxi! Där träffade vi en 10 månader gammal schäfer valp! Kan säga att det var så kul att träffa en så ung hund igen :)
Var lite nafsa pga valp tänderna kliar och ska gå till att vara unghunds tänder :) mycket pussar och vilja vara i mitt knä :')
Blev snabbhandling och in an vi gick in såg vi 3 bilar från Tyskland riktigt häftigt :)

Av evelyn dahl - 7 juli 2015 22:32

idag skulle ett skepp vid namn Göteborg och något mer kan ej hella namnet. Komma till kritinahamn!
Var ett riktigt stort skepp och väldigt vackert! Störde mig dock på all andra små bådar som åkte brevid och framför skeppet förstörde bilder och gjorde ibland att men inte såg vissa delar av skeppet. Men inget att göra! Var kaus att ta sig in och ut där vi stora och hon skulle in i hamnen och man kunnde gå och kolla närmare på henne men inträde var ungefär 200/300 kr för varje person. Säger nej till det jag såg henne och det dög för mig!

Av evelyn dahl - 7 juli 2015 22:23

idag var det dags att gå till dietisten.. Satt spänd typ hela tiden kännde obehag. Mycket folk och mycket liv. Sedan visste jag att jag gått ner i vikt.
Satt där berättade allt som hände och hur allt släppte då jag började gå på mina promenader. Berättade att vi hade fått fel näringsdrycker och att jag varit mer fokuserad att få i mig ungefär 3 liter vatten om dagen. Hon tycket att jag skulle dricka saft, läsk eller juice. Hon sa att hon skulle mest vilja att jag tog med mig näringsdryck tänkte visst ja dricka något som är typ lika tjokt som grädde i värme ush!
Men vi kommer göra milkshake av mina näringdrycker nu till sommaren kommer kanske få i mig dom lättare då :)

Ovido - Quiz & Flashcards