lady E

Alla inlägg under april 2014

Av evelyn dahl - 29 april 2014 21:30

Vill ha dessa peruker så jag kan göra egna costplay gubbar :o

Av evelyn dahl - 29 april 2014 21:29

Är lite för mycket bilder att lägga upp xD
Men ja klänningar jag vill ha *w*

Mm

Av evelyn dahl - 29 april 2014 21:14

Vill höra denna fläta på heppe för jag tror han skulle bli snygg i den men vet ej om hans man räcker osv :/

Av evelyn dahl - 28 april 2014 07:47

Här är de snygga outfiten vi har många vi hade var smutsiga och ja vi tvättar dem när det blir varmare så att det inte blir kalt om händerna :)

Sen är ju inte det gröna klart en och sen köpte jag ju orange lindor så det har vi ju nu med osv.

Av evelyn dahl - 27 april 2014 08:38

Det jag köpte på picacon :D

Och det andra jag köpte utanför picacon.

Av evelyn dahl - 27 april 2014 08:22

Jupp igår vaknade man 07.00 på grund av kira.
Men då gick och joggade mamma och det var mer gå en jogga på grund av att hon var med.
Sen när man kom hem åt man frukost och åkte.
Efter det blev det vibäck och köpa ägg sen aboteket och där mötte jag stora syster och hennes vatten hade gått så blir snart mormor.
Sen var vi på lidel eller hur det stavas och handlade rosor tyvärr hade seras träd tagit slut så blev bara rosbuskar och så blev det lite annat.
Sen så åkte men hem var där en stund och sedan begav man sig till picacon.
Oh vad kul det var och trevligt som vanlig med den känndes som det var mindre folk och mindre butiker :/
Men träffade många av mina kompisar och det var trevligt köpte mycket fint :D
Hittade faktiskt inte så mycket som jag brukar men det var något ;)
Och efter ett tag köpte Lollo någon skum cola som smakade som hubbabubba tuggummi äpple.
Och sen grymt svår öppnad dricka som smakade melon ;)
Äter det så drog vi till ett kafé vid sjön och jag tor en cola och en kanelbulle och Lasse tog en morotskaka :)
Och så köpte han en kaffe mugg av cafet och dom blev typ va!?
Men ja. Sen åkte vi lite vilse fattar inte hur vi lyckades men vi hittade en loppis och där såg jag orange ben lindor och bara jag måste ha dom!!!
Så köpte dom och sen åkte man till maxi och där handlade man lite grejer för vi skulle grilla :D
Sen blev det stallet mysa med heppe och red en liten bacbacka tur med nelli (nelli är 3/4 år och det är inte ofta hon rider.)
Sen så gick man till Kattis fick se intello få sitt fri spel som vanligt.
Sen gjorde man rent och ja sen var det klart då var det hemåt se på film och äte chips :D

[Bild]

Så såg jag ut på picacon :D
Men hade an annan tröja xD

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Ja det där är vad jag köpte på picacon snyggt jag vet ;)
Och här kommer det andra jag köpte.

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Mm

Av evelyn dahl - 22 april 2014 23:53

Idag fyllde man 17 år!
Dagen blev bättre en vad jag trodde men men...
Imorgon blir det sjukhuset sen kanske stallet.

Av evelyn dahl - 21 april 2014 20:07

Skola imorgon och jag bryter redan ihopp.
Jag hatar skolan jag mår så jävla dåligt av det jag spyr jag gråter och jag är livrädd för det jag lever i rädsla varje dag jag mår så illa och jag bara skakar känner mig inte säker någon stans.
Jag har haft ett sånt jävla hårt skoliv så var jag en åker hur många gånger jag byter skola/ gymnasium så är jag lika rädd och mår lika dåligt.
Jag mår bara så grymt dålig av det så jag vill hellre dö en att gå ditt..
Jag orkar fan inte detta.

Ovido - Quiz & Flashcards