lady E

Alla inlägg under maj 2015

Av evelyn dahl - 31 maj 2015 22:44

Okej förklaring för er som inte fattar vem han är :)
Jag gillar ju skräck filmer och alltså också skräck spel :)
Detta är Leon s. Kennedy ( Leon) från resident evil spel nr 2,4 och 6 och en till men ingen jag spelat själv. vad ska man säga han är en härlig karaktär i spelen :)
Själv äger jag resident evil 4 spelet och är en idag ett vad de läskigaste spelen jag någonsin spelat. Tyvärr har jag fastnat i spelet och sedan har jag väldigt spått att spela spel com du måste kolla mycket omkring alltså mycket vrida och flyga med bilder överallt. Får värdens huvudvärk och till slut spyr jag. Så spelar mer rpg game på daton som jag fått av Lasse. Och det är mer typ pac- man stil på spelen lätt och inte lika mycket rörelser!
Men kom av vad inlägget skulle handla om xD
Första bilden är det första spelet Leon är med i ett rätt så gammalt spel :)
De två nedre bilderna är för resident evil 4 :)
Kan säga att han är stilig och har en riktigt underbar röst i spelet :)
Man bara börjar älska honom då man spelar spelet ^^
Och sista 2 bilderna är hur Leon ser ut i resident evil 6 och kan säga damn vad han är snygg! Alltså visst han var en riktig men i resident evil 4 men alltså han röst i detta spelet är så underbar passar honom så bra eftersom han är lite äldre och har lite annan stil. Det jag inte gillar var håret det gjorde dom bättre i resident evil 4 faktiskt. Men ja han är stiligare i resident evil 6.
Fixar en video längst ner så ni kan höra rösterna med!


Av evelyn dahl - 31 maj 2015 15:44

Som jag skrev tidigare vaknade och det regnade och det regnade då jag somnade och nu någon timme efter är solen frame och ger värme!!!
Vad i helvete väder kan du bestämma dig säger inte att jag vill ha regn men ändå för i helvete!! -.-

Av evelyn dahl - 31 maj 2015 15:02

Är nu inne på dag 2 och ja inga smätor eller något som valigt.. Inte behövt ta min smärt tablet.. Annars vaknade man ensam i huset inte ens mamma är henne och hon kunnde knappt gå igår... Hundarna och jag är det.. Men som jag skrev tidigare idag så skulle vi ju till Ennie de åkte väll utan mig.. Mamma klarar sig ju inte utan Svea.. Ush.. Glad att jag fick vara hemma men de kunnde fixat mat åt mig för inget jag kan äta mer en gurka finns hemma... Tack för den kärleken...
Vädret är skit med.. Regn och blåser som fan tycker synd om alla djur som sitter ute i detta.. Måste vara hemskt..

Av evelyn dahl - 31 maj 2015 02:45

Och igen blev mitt inlägg om dagen sen xD
Men men. Vaknade med väldigt smärta i halsen och svag feber valde att ligga kvar i sängen.. Fixa bilder och ja lata som valigt. Sedan kom Linda. Hon är min kontakt person = en person jag måste träffa 1-3 ånger i månaden för att komma ut på saker!
Visst jag var sjuk så det blev film för oss ^^
Var kul att träffa Linda mycket att prata om för halsen gjorde nog ont pga hade en sång tävling med Ellinore under fredagen... Och jag låg ute i solen väldigt tunt klädd med.. T-shirt och sommar mc hammer byxor.. Så kan vara därför :/
Men men vi café att se på hobbit 3 sedan sinister 1 och första och andra insidious filmerna :)
Och Linda fick se min poäng att filmerna var läskiga! Hon hoppade till ett par gånger och jag rös varje gång något skulle hända åh hade lite skräck med satt spänd för att inte bli rädd igen xD
Haha Gud vad jag är skum xP
Sedan låg med också riktigt mycket med mobilen och läste 3 olika bloggar som är kompisar jag inte träffat iår för inte gått på något konvent :(
Kollade gammal bilder och skrattade också! Kändes skönt att inte tänka på saker som får min ångest att komma.. Behövde verkligen rädda någon jag känner och har förtroende för. Behövde få ur mig små saker!
Senare idag ska vi kanske till Ennie beror på hur jag och mamma mår..
För ja imorgon är det ju mors dag :P

Av evelyn dahl - 30 maj 2015 04:30

Okej.. Jag älskade de två första indiskors filmerna! För ja de var så jävla bra gjorda och för er som gillar det onaturliga ja denna film förklara så mycket om det. Och ofc att du inte ska ta kontakt med något du inte vet vad det är..
Åh film två fick mig att hoppa till ett par gånger och jag typ bara fy fan vad obekvämt skrek 1/2 gånger med..
Film 1 hade jag problem med att sova efter.. Fick en så jävla härlig känsla jag blev faktiskt rädd för dessa filmer.. Det har varit lite svårt att bli rädd för skräckfilmer för ser man för mycket på juste skräck så kan man se lite vad som kommer hända :/
Man kan se i förväg.. Lite tråkigt visst man kan sitta där vara hon blir mördad av antingen kniven eller den trasiga spegeln.. Men man har ju lyktan som skulle kunna bränna henne till döds.. Typ så sitter jag då jag ser de flesta skräck filmer idag :/
Men denna hade jag svårt att veta när och vad som skulle händ xP
Därför är jag så taggad på insidious 3!
Trailern är så jävla häftig!!! Åh längtar!!!
Och sedan att de har två direktörer som gjort så jävla bra filmer!! Då måste den ju vara otroligt underbar!!

</3

Av evelyn dahl - 30 maj 2015 02:45

Saknaden är så stor..
Varför kommer den här smärtan igen.. Ja, jag saknar dig så jävla mycket.. Tårarna rinner från min kind varje gång du kommer upp i mina tankar.. Jag vill så vara där vid dig.. Jag vill ha din kärlek vill så höra din röst och vill att du ska få mig skratta.. Men kan inte hur mycket jag en vill kan jag inte se dig.. Du är borta borta ut mitt liv.. Jag vill tillbacka i tiden och säga hur jävla mycket du betyder för mig! Hur mycket jag älskar dig.. Men det kan jag inte jag bara sa hejdå och gick.. Visste aldrig att du skulle försvinna.. Att du inte längre kunnde vara vid mig.. Även om jag sa hejdå.. Det svider så jävla mycket.. Träffa dig 1 gång till bara en gång till! Vill så vara med dig, hålla om dig. Säga just det jag skulle ha sakt den dagen!! Vissa hur mycket du betydde för mig! Det är en så stor dröm önskar du kunnde komma fram till mig och säga jag älskar dig.. Men du kan inte.. Orkar inte denna smäta vill glömma allt.. Klarar inte dessa känslor.. Om jag glömmer kan jag inte längre bli skadad av min saknad för dig..
Om hur jag klandra mig själv för det jag sa.. För det jag gjorde...

Av evelyn dahl - 29 maj 2015 21:57

Ja mamma är sjuk jag mår lite si och så Ellinore spydde för hon åt alldeles för mycket skräpmat = chips och pommes!
Men men först lagade vi flesk och potatis sedan gick det att par timmar innan Ellinore och jag lagade pommes och kyckling bitar dock åt jag bara pommes för var någon slags ost i kyckling bitarna.. Känns skönt att börja lära sig mer när det är matlagning för ja 18 år måste kunna laga mer mat kommer ju inte bo hemma i all evighet..

Av evelyn dahl - 29 maj 2015 18:07

Närvös det är jag allt hoppas att den nya medicinen kommer hjälpa mot min smärta så jag orkar göra saker om dagarna! Varför börja med det imorgon? undrar nog ni som läser.
Kan vara för imorgon ska min hemska vecka börja och den är inte rolig. Fick dessa tabletter för all smärta i kroppen men kommer bli mesta delen för just den veckan då jag har det!

Ovido - Quiz & Flashcards