lady E

Alla inlägg den 3 juli 2015

Av evelyn dahl - 3 juli 2015 17:17

då skulle man vattna blommorna igen idag och hundarna ville med kira visste jag skulle inte bråka med mig men ville ändå inte ha med henne slutade med att de båda fick följa med och tequila vägrade gå. De fick ligga vid stuttsmattan och jag sprang tunt huset med vatten kanna innan jag tröttnade och hämtade vatten slangen. Behöver träna armarna och inte bara benen. Och en stor vatten kanna ved vatten väger iallafall något :3
Sedan kommer vi snart kunna äta afrikanska blåbär för de har kommit några men de är inte riktigt blåa en xP
Sedan jordgubbarna börjar bli röda så de går framåt med!
Tomaterna har jag ej sett blommor på en eller någon tomat heller sedan gurk plantan en/ dom som överlevde såg en gurka på jorden som börjar bli fin och några få gurkplants blommor :)

Av evelyn dahl - 3 juli 2015 17:00

Fländörs har ropat på mig så fort han sätt mig har så klart hälsat på honom och fortsätt med det jag gjorde. Nu låg han i min säng och skrek så jag la mig brevid honom och ja han somnade! Dör så söt han är alltså! :')

Av evelyn dahl - 3 juli 2015 10:21

näsblod.. Satt och kollad på house då det började blöda. Händer täcket golvet och mina ben var fulla i blod.
Hatar det så mycket.. Att det bara kommer när som helst. Det var inte lätt då alla sov också då mina händer då jag förökte öppna blodstop blev fulla med blod och det var så kladdigt.. Visst jag fixade det men ändå.

Ovido - Quiz & Flashcards