lady E

Alla inlägg under februari 2015

Av evelyn dahl - 28 februari 2015 21:28

Idag har jag inte hittat mer en 3 hästar jag skulle tänka mig köpa..
Och jag har gått igenom 20 sidor.. Brukar hitta minst 13 jag skulle tänka mig skaffa men idag hittar jag typ ingen :/
Ush vad jobbigt detta känns..
Vill rida men orkar inte med att åka överallt.. Tyvärr :/

Av evelyn dahl - 28 februari 2015 21:19

Här är royalblåa före är de övre bilderna och efter de nedre bilderna.

Turkosa.
Före är de översta bilderna efter är de nedre bilderna.

Det röda..
Före är de övre bilderna.
Efter är de nedre bilderna.
Här ser ni att allt inte gick bort så blir lite jobb för mig imorgon xP

Av evelyn dahl - 28 februari 2015 18:48

Äger 7 Shabrak helt själv och ett halvt orange schabrak xD
Trodde faktiskt inte jag hade så många hade inte en aning om det ska jag säga xD

Av evelyn dahl - 28 februari 2015 18:21

Var jag en är så finns denna klänning där och alla bara vit och svart en den är guld och svart nej blå och svart.. Jag säger skiter i vilken färg det är på den!! Den är jävligt ful i mina ögon,. Och vad spelar det för roll vad en klänning har för färg?? Har ju aldrig bleivt så här förut då folk lagt ut bilder på klänningar osv..
Men här har ni svaret varför ni ser olika färger på klänningen,

Av evelyn dahl - 28 februari 2015 18:17

Lasse kom en sväng och lämnade schabraken och bilderna på hur de såg ut innan han tvättade dom!
Ska fixa efter bilder osv ovh sedan slänga upp dom här men de är grymt fina och rena nu! Förutom det röda fanns ett ställe jag ska testa imorgon med såpa och svamp och se om det går bort.
Men de lyser typ det syns vilken färg de har och inge dam och de luktar gott :)

Av evelyn dahl - 28 februari 2015 18:14

Ja när mamma och dom kom hem sa hon bara gumman jag vet att du har ont men du får gå med hundarna för jag ska laga mat så du får något i dig. Så blev ut med hundarna och kira var galen hon tog 4/5 pinnar och åt sönder :3

Av evelyn dahl - 28 februari 2015 18:12

Jag blev sjuk så blev hemma idag,
Eller jul och sjuk min magkatarr gav mig smärtor så blev liggande nästan hella dagen i sängen..

Mamma köpte 2 nya sport bh-ar och ett par tunna joggingbyxor till sommaren :3

Av evelyn dahl - 28 februari 2015 02:56

Du får mig skratta då jag börjar gråta fu ger mig värme när jag fryser.
Du visar att du bryr dig när ingen annan gör det. Du lyssnar på mig även om det jag berättar är skit..
Du är alltid vid min sida och hjälper mig alltid att ge mig upp på fötterna.
Jag är så jävla glad att jag har dig vid min sida<3

Ovido - Quiz & Flashcards