lady E

Alla inlägg under december 2015

Av evelyn dahl - 31 december 2015 02:03

tänke lika bra att skriva det redan nu då jag ändå kommer glömma det senare!

<3

Av evelyn dahl - 31 december 2015 02:02

Av evelyn dahl - 30 december 2015 23:06

     

Av evelyn dahl - 28 december 2015 17:28

                                               

Av evelyn dahl - 28 december 2015 17:19

                                 

Av evelyn dahl - 24 december 2015 02:19

linda fick gick åka hem tidigare en vad hon brukar för vi skulle till Ennie och äta mat och se på bingo osv..
Åt faktiskt en del mat och fick mina julklappar av Ennie då jag kom ditt men mesta delen sov jag eller läste jag i en bok.. Efter mormor och morfar hade åkt så blev det ju att se på bingo ocj jag var grymt trött la mig på en sakosäk och hade visst somnat minst 3 gånger vaknat och sedan somnat igen innan vi åkte hem.. Kännes fakiskt skönt för jag ville ju inte ditt så sova igenom allt och sedan åka hem till min fina tjej och fländörs som la sig grymt nära mig då jag kom hem och små bråkade om vem som skulle ha min uppmärksamhet xD
underbara husdjur som jag älskar dom<3
Också fixat upp rn ny video på youtube med jul tema eller mer snö och videorna är från tidigt detta år och sent från 2014.. För ja vi har ju så mycket snö här där jag bor >_>

Av evelyn dahl - 24 december 2015 02:10

vaknade vid 10 av att jag tycket någon knackade kollad emobilen och såg att jag Linda både ringt och sms mig så sprang upp och där stod hon vid dörren öppnad och bad om ursäkt men jag jag somnad einte för en vid 04.45 igår för hade ont i axel och mådde bara rent skit och fick inte alla tankar ut mitt huvud... Vi pratad hon hade köp julklapp åt mig vi såg lite på Apple tv innan mamma kom hem och jag bar in påsar med henne. Efter det frågade jag om hon ville gå på äventyr och det ville hon så ut i skogen md kira! Och kira var riktigt full i enegi men ändå duktig var vissa ställen hon var olydig och drog men inget stort sa man till henne gick hon fint igen! Gick upp till turhöjden som det visst hette xD
Varit där så många gånger utan att veta namnet på stället xD
Vi satt där och pratade hade det roligt och solen i njuta och njuta av den fina naturen kira ville dock leka med boll och var lite små busig! XD
På vägen hem gick hon lite fort men lyssnade på då vi bad henne gå bakom och vänta. Väll ute på vägen igen fick hon gå lös och vi kastade lite boll med henne så hon fick arbeta av enegi som hon har byggt upp då jag varit dålig och inte velat göra något...
Var grymt kul att se henne så glad och ha så kul! Men vi fick börja gå hemåt för det började att regna! Under vägen hem blev det värre och vi pratade och hade det kul och vi märkte inte att det slutat regna för en då vi nästan var hemma xD
Väll inne igen så satt vi och såg på Apple tv igen och hade det kul! :)
Var rätt mysigt och roligt att Linda kom och behövde prata lite och ha någon att gå på längre promenader med!! :)

Av evelyn dahl - 24 december 2015 02:00

är på bra väg dock är smärtan kvar och smått att röra på dom.. Blir att vila ett tag till innan jag kan göra allt jag vill med båd händerna! Men kan vara glad att det är på rätt väg!
Kommer nog ha 2 ärr eller hård hud vid hud vid de ställena som blev värst tummen är helt okej blev inte så mycket märken på den och har inte ont i den osv!

Ovido - Quiz & Flashcards