lady E

Alla inlägg den 8 juli 2015

<3

Av evelyn dahl - 8 juli 2015 23:56

han är bara så underbar han lägger ner så mycket jobb och Enerig på sin karier som skådespelare och han länge också ner så mycket tid på sina fans åh fick tårar i ögonen då jag såg videon på Facebook<3

Av evelyn dahl - 8 juli 2015 23:52

en film som ska handla om goosebumps som ni vet så finns det skräck böker som heter goosebumps men vi här i Sverige heter de kalla kårar istället :)
Och sedan är goosebumps en serie som gick när jag var mindre på en kanal som hette fox kids :)
Åh minnen den kanalen hade bra pogram nästan aldrig reklam och serierna gick i ordning! Fox kids blev efter en period jetix och idag så ät den känd för att vara Disney XD.
Jag gillade det bättre när det var fox kids de vissade Pokémon, bayblade, yo-gi-o, digimon, x-men, power Randers, sprider man, goosebumps och inspektor gaget med mer bra serier!
Visst idag om jag så vissa av dom skulle jag skratta. Men ja de teknade är bättre en de som görs idag. Men kom av mig lite där xP
Har redan sett en del jag inte gillar i filmen. Vilket är problemet i typ alla filmer idag!!! Varulven seriöst den var as ful! Kunde de inte fått den att se bra ut!! Seriöst van helsings varulv älskar jag det kallar jag varulv! Men en varulv ska se ut som den i Harry Potter gjorde men den i goosebumps filmen såg mer ut som wolfman fast med långa öron och nos.
I mina ögon ser jag en varulv ut som en varg på 2 blev med längre framben tassarna förenade lite åt hand hållet bakbenen långa och den ska ha muskler men framför allt ansikten ska vara varg presis som en varg! Tycker de lyckades så bra i van helsing med den sista varulven man tappade nästan andan och kände kraften! *.*
Men hehe sedan är Jack black med i filmen och det gillar jag för han är så härlig :)
Men vi får se vad jag kommer tycka om filmen då jag ser den osv :)

Av evelyn dahl - 8 juli 2015 23:28

mamma och pappa had eller nytt större tält eller ja stötte med 50cm.
Idag satte vi iallafall upp det då det inte regnade och imorgon ska vi flytta lite stenar till ett av hörnen och sedan ställa det där. Det andra tältet ska hundarna ha att ligga i då det kanske regnar eller då de behöver skugga :) vi ska bygga hundkojor och ja de ska vara rätt stora för någon måste lära hundarna att de inte är farliga :3
Men det är mer i framtiden :)

Av evelyn dahl - 8 juli 2015 23:23

okej Mortal kombat x är ett häftigt spel blodigt och väldigt överdrivet men ändå häftigt och har gillat det ett par år xP
Men att Jason kom med i det gjorde det häftigare *.* höll med de flesta om att hans fatalities inte var de bästa har sett Jason Böda bättre i filmerna men ändå bra gjord vissade hur grym Jason är :)
Och ja nu har ock så predator kommit ut samma sak där hans fatalities kunnde varit bättre gillade dock den då han drar ut ryggraden med döskalle på *.* presis som han gör i filmerna :3
För er som ej sett rovdjuret eller predator vs Alien osv så är predator en utomjording som jagar för skojs skull samt för troféer och högre rang kan man säga ^^ desto mer du dödar desto mer respekt :3
Så länge du inte utmanar honom med typ att ha ett vapen är han ofarlig han vill ha en faigt om du står där utan vapen är du underlägsen och det gillar han inte. Kan säga att han tycker det är tråkigt xP
Men ja annars bar båda bra gjorda de såg ut som de riktiga karaktärerna och slogs och gjorde vissa attacker som de gör i filmerna med mera :)

Ovido - Quiz & Flashcards