lady E

Alla inlägg den 10 juli 2015

Av evelyn dahl - 10 juli 2015 16:18

jag tror min fina tjej är på väg att bli förkyld igen. Hon hat börjat bli snorig henne trampdynor är smått kalla vilket kan visa på att hon är förkylda.

Av evelyn dahl - 10 juli 2015 13:21

imorgon är det marknad för oss med kompisar... Medan Harry får stå vakt i distansridning. Skulle vilja vara med honom men fick inte ^^'
Skulle varit kul att stå där och se alla hästar och ryttare komma i full fart igenom skogen skulle bli en del foton ;)

Av evelyn dahl - 10 juli 2015 11:59

vaknar man upp med dessa två brevid en <3 vill inte gå upp men måste ju ha mat i magen xP
Se hur min promenad blir idag och hur vädret är just nu är det mulet och det har regnat.

Av evelyn dahl - 10 juli 2015 11:56

var så trött efter igår att jag somnade tidigt och då menar jag typ då jag kom hem. Men ja pappa tvingade med mig till kristinaham igår med. Vi satt och väntade på Göteborg som skulle åka vidare. Satt där ett bra tag och vi hade smått tråkigt. Med hög musik i öronen ( pga sur på pappa) så satt både jag och ellinote samt Harry och kastade kottar på pappa xP missade en del för vinden osv men några träffade man honom med. När folk började försvinna undrade vi varför de gick men vi trodde bara det var för kylan och de starka vindarna men det var för att götteborg hade motorproblem och skulle åka imorgon. De sa vid 09.00 men de åkte ut 11.00 idag xP vi åkte ner och kolla på henne från andra sidan av hamnen :3
Fotade lite med mobilen och sedan busade vi på stigarna och annat eller mer pappa jagade oss och han lyfte upp en för att få bättre bilder på Göteborg.

Ovido - Quiz & Flashcards