lady E

Alla inlägg den 14 juli 2015

Av evelyn dahl - 14 juli 2015 20:26

denna video vissar det mesta från alla arrow säsonger som är ute! längtar så till säsong 4 och äslar olivers nya outfit! ( denna video är inte min) 

Av evelyn dahl - 14 juli 2015 14:12

hjälper smått mamma idag med blommorna ska hjälpa henne bära in dom samt så heller jag i några slags stenar och snart ska vi vattna de som är om planterade :)

Av evelyn dahl - 14 juli 2015 14:06

hon är så mjuk och in idag! Pälsen ligger nästan helt rakt på ryggen och hon luktar underbart! *.*
Hon lyser lite smått då hon är ute med ;)

[Bild]

[Bild]

Av evelyn dahl - 14 juli 2015 02:09

blev asfalten idag för hundarna!
De ville inte gå upp i skogen så vi fortsatte på vägen xD
De gick jätte snäll kanske fick problem med kira då två cyklister bara bom dök upp och var inte beredd ^^'
Annars var det mycket lukta och ibland fick man säga kom och dra i kopplet. Och på vägen hem var de sega och ville inte gå xD
Vi gick lite i skogen kira och jag letade svamp och vi hittade det faktiskt efter mer en 5 min rakt in i skogen över vatten och klättra lite i berg eller mer stora stenar som träs växter på.. kira åt mer blåbär från buskarna en leta svamp ^^'
Men man kunde släppa ögonen från henne för det var ju mat och det släpper hon inte på en gång xD

Av evelyn dahl - 14 juli 2015 01:13

underbar nutella och kakor innan man går ut och kollar alla bärbuskar och växthuset! Längtar till nästa jordgubbe är färdig! *.*
Hittade massa blåbär med! Gav kira och tequila några ^^
Snart har vi ju våra amerikanska blåbär längtar!! :D

Av evelyn dahl - 14 juli 2015 01:04

tvättade kiras öron klippte pälsen mellan trampdynorna och sedan släppte jag blicken från henne. Mamma planterade om henne blommor och jag hjälpte henne en snabbis då jag vänder mig om är kira full med lera och jord.. Blev att borta henne men doften av lera gick inte bort och där hon låg kunde det finnas jord med så duscha blev det för henne. Hon gick in fint och stod där lugnt stängde en snabbis och sprang till mamma berättade att jag ska duscha henne. När jag kom tillbaka fick jag sätta mig och försöka få henne att vara lugn. Kira gillar inte duschen pga strålarna gillar själv inte duschen skulle vilja ha vårt gamla badkar i huset igen men vi gav bort det till några en bit från oss som har hästar. Men men hon små skakade så blev mycket sitta och hålla om henne säga att allt ska bli okej.. Hon gillade inte denna gång pga allt smuts var vid ansiktet eller magen samt mellan klor och djupt i pälsen. Blev det tvätta där hon tycket det var obehaglig. Ansiktet var det med mina händer oh vatten samt en liten duk med vatten :3
När hon var blöt var det tvål och sedan skölja av henne igen. Ropade på mamma då jag själv var täkt med hår och behövde duscha för glömde göra det i söndags. När jag kom ut var hon blank och fin och väldigt fluffig! Små blöt så tog en annan handduk och torkade det sista :)
Får hoppas på inga vattenexem!!

Av evelyn dahl - 14 juli 2015 00:52

bilder från Örebro 17 juni.

Av evelyn dahl - 14 juli 2015 00:47

två underbara skådespelare fyller år idag och ja den som gjort mest och är läst är Harrison Ford! Fina Indiana Jones och han solo :) grattis!
Sedan har vi Patrik stewart i mina ögon underbara professor x!
Hoppas ni har en underbar dag och tack för allt ni gjort för alla oss som älskar film! :)

Ovido - Quiz & Flashcards