lady E

Alla inlägg under november 2016

Av evelyn dahl - 30 november 2016 04:50

Senare idag kommer yuri on ice episod 9 ut och kommer sitta på tumblr för att se vad som händer då den är live alltså inge subtiles så kommer förstå typ inget av de de säger xD
Och så klar någon timme efter att episoden varit ute fixas den ju med subtiles på cruchroll eller Gogoanime men då måste jag sova för man ska iväg och jobba! ^^'
Ja börjar man 09.00 och har en bit att åka måste man ju vara uppe vid 07.00 xP
Och sedan på torsdag mot kvällen släpper montefjanton sitt första avsnitt av Felix recenserar julkalendern som blev Ronny och julia från år 2000 längtar alltid till de här avsnitten så har sett om den andra två Felix recenserat!

Av evelyn dahl - 29 november 2016 02:31

Tänkte att jag skulle se på sweden international horse show 2016 på våran Apple tv och se vad som hände detta år och annat men kira ville allt ha all uppmärksamhet kunde koncentrera mig till 100% på tv då hon somnade i min famn xD
Blev att se om en hel del av hoppningen xP
Då var det inge små pussande eller knuffande inga klor i menet eller knuffar xD
Hon är så söt ibland alltså xP
Var mycket vackert och roligt att se älskade fyrspann tävlingen då ett av teamen som körde hade en häst som travade hela tiden bredvid de som galopperade och det såg ju bara så sött ut! :')
Gillade verkligen frihets dressyren med! Tog andan från mig och den lilla shettisen var ju så grymt söt! *.*
Pappa tycket jag skulle varit med då de hade lite trav tävling xD
Visst jag har väll lärt mig en hel del om trav på senaste tiden och kört 1 gång med ordentlig häst och utrustning men tävla i det är jag allt inte redo för xD

Av evelyn dahl - 29 november 2016 02:21

Idag är det kasuki yuri fördelsedag :)
Är allt super taggad för episod 9 men också super orolig för allt som hände under episod 8!
Rätt stolt över mig själv att jag kom ihåg det då jag såg bilden förra veckan på Twitter xD

Av evelyn dahl - 28 november 2016 00:47

Idag städade jag äntligen mina två gaderober! Hade kläder liggandes i den där mina linnen och tröjor jag använder hella tiden hänger och kunnde knappt se mina tjocktröjor eller jobbar kläder i den andra så blev rätt glad då jag blev av med kläder som jag inte använder eller som är för smått!
Hoppas jag kan hålla det fint i dom ett tag nu xD

Av evelyn dahl - 26 november 2016 22:25

Har tänkt uppdatera 3 gånger denna vecka men tyvärr kronglar appen på min mobil och då är det långa inlägg med bilder jag sitter ett tag och gör som bara försvinner då appen kraschar.. och jag känner bara orkar inte skriva om.. och därför inget inlägg!
Och daton är det liknade med mer att den inte har anslutning :/
Vet ej varför men ja där är lite anledningen till varför inlägg varit sådär.

Av evelyn dahl - 26 november 2016 22:19

Under måndagen kom Emil hem till oss då han är här och hälsar på och frågade om han kunnde hjälpa mig beställa manga böcker. Tyvärr gick inte en av de jag verkligen ville ha men finns ju alltid fler gånger jag kan försöka beställa den! Under fredagen kom de iallafall med posten! :D
Tog mig ungefär 20min innan jag läst de alla 3 xD
Och idag beställde Lasse en haruka nanase iwatobi jacka som kommer bli min julklapp! och sedan beställde jag två yuri on ice tröjor och en attack on titan tröja ^^'<3
Måste skämma bort sig själv ibland och jag väntar ofta 2/3 månader innan jag handlar spel/kläder/smycken och annat igen! :)

Av evelyn dahl - 19 november 2016 09:23

Hittade dom äntligen! Men ja här är bilderna jag pratade om i det förra inlägget med ja en extra bild bara för att jag kunde!
( Äger inte bilderna utan de har harukasenpais och oikawathoru fixat och lagt ut! )

Av evelyn dahl - 18 november 2016 22:58

Varit en hel del om yuri on ice episod 7 på youtube,tumblr,instagram,Twitter och Facebook!
Jag stod vid att det jag såg var att yuri och Victor kysste varandra i slutet av episod 7!
Och såg många bilder då folk ritat eller photoshopat den riktiga bilden eller fixat gif's eller den stunden då de kysste varandra men nu vet vi att det är sant! (Kolla bilderna nedanför!)
Då jag väll läste detta kom mina glädje tårar och kunnde inte sluta le!
Denna anime serie är typ mitt liv!
Har ju haft känslan att en kyss skulle komma rätt snart då Viktor har varit på yuris läppar en hel den under seriens gång ;)
Och de saker han sakt till yuri!
Om att han vill veta allt om honom att ingen sett hans Eros och att han rör sig med musiken med mera *.* (ska föröka hitta bilder jag tog screenshout på där dessa texter står på!)

Och ja jag ver ju om ursäkt men ja yuri on ice! Är nog det som jag delar och skriver om överallt just nu och ber lite om ursäkt för det men jag kan tyvärr inte hjälpa hur otroligt mycke denna serie har förändrat mitt dagliga liv och hur jag ser på värden lite nu :)
Så klart kommer ju saker hända om min dag då jag är frisk men nu med denna förkylning och feber är det just daton jag är på ;P
Och överallt skrivs det just om yuri on ice! C:

Ovido - Quiz & Flashcards