lady E

Alla inlägg den 2 juli 2015

Av evelyn dahl - 2 juli 2015 23:47

vissa av er undrar nog varför jag inte skriver namn mer en om min familj ja jag tycker det är bäst så.
Tänkte jag ha rju inte frågat om jag får använda deras namn i min blogg och annat.. Men men efter ksk häldad vi på våran kompis som var här för någon dag sedan vi fick se hur hon bodde :)
Träffande hennes killes son som ja var typ som jag har en svårighet! Ett förhinder eller allt annat folk kallar oss med autism. Han gillade spel hade en hel del i hand rum! Många kände jag igen pga Emil. Han gillade rock visst jag lyssnar inte på just de banden han lyssnad på men men. Både Ellinore ocu jag hade det trevligt!
Sedan fick jag låna en av super bra och skum anime serie om ninja hundar och en film om Dracula! Och sedan fick jag ett par byxor som är lite stora och sedan fick jag ett skärp. Sa flera gå gånger att jag byxorna var för stora skärpet fick du av din bror och jag behöver inte låna dom jag kan hitta dom på internat eller youtube men nepp slutade med att han övertalade mig ^^'
Inte hänt på många år må jag säga men men xP
Säger att jag älskar byxorna och länge velat se just denna anime serie sett små delar på konvent Jah varit på och aldrig haft pengarna att köpa dvd. Så ja.. Det var dagen typ.

Av evelyn dahl - 2 juli 2015 23:17

först åkte vi till en kompis till pappa som ej var hemma.
Efter det var det Ennie och gissa vad hon var inte hemma helrör utan bara Emil och Maria. Vi lämnade toapapper som Ennie beställt.
Efter det var det till ksk och där var pappas kompis pappa berättade att mamma hade betalat vårat toapapper.
Var ett lag som spelade så vi såg lite på fotboll innan vi tog hand om allt :)

Av evelyn dahl - 2 juli 2015 23:07

promenaden var lagården som valigt Ellinore ville ditt. Vi gick långsamt och skattade när vi pratade.
Känndes lite skumt att gå i klänning inte gått i det på 1 år typ. ^^'
Men med värmen som var idag så var man typ tvungen!
Vid lagården stod vi och kollad på kalvarna jag hade tänkt mig gå till sjön idag med men Ellinore ville inte.
Sedan ringde mamma och ville ha lösenordet till hennes dator. För jag har den hella tiden för att min går ej på internat! Och det behöver jag för att fixa mina bilder.
Sedan ringde pappa till Ellinore och vi gav oss iväg med honom!

Av evelyn dahl - 2 juli 2015 22:51

Blev bara what! När man loggade in på instagram xP

Av evelyn dahl - 2 juli 2015 22:46

kira fick leka med hennes nya leksak pappa fick med då han köpte hundmat :)
Hon var i full fart!
Tequila var sitt sega valiga henne.
Men annars var det det valiga.
De gick bra och de följde våran komandon kira fick mycket beröm och tequila med ofc för att hon kom då vi ropade.

Av evelyn dahl - 2 juli 2015 17:05

det blev lite annat en vad jag trodde början var riktigt bra och man fick igen se en karaktär frö själva naruto serien den första och blev lite wtf! Men ja den blev smått dålig i slutet tycket jag. Men ni som gillar de andra sasuke och hand dotter Sandra så ja.. Det är för er!

Av evelyn dahl - 2 juli 2015 17:02

kira har fått vila visst varit ute har hon allt men ingen träning. Tyckte han gjort så bra jobb de här dagarna att hon får vila idag :)
Så legat i solen och rullat runt och sovit har varit henens dag en så länge visst vi ska ut på våran kvälls preomrnad då hon ska göra behov och få leka med sin boll det valiga. Men träning blir det nog inte!

Av evelyn dahl - 2 juli 2015 16:57

vattnade blommor för ja det har varit varmt och inge regn på några dagar så växterna börjar dö av vätskebrist. Våra tomatplantor och gurk planta var typ nästan död så jag hick till växthuset och gav dom vatten. Och shit vad varmt det var i växthuset! Men nu har man vattnat då noga man kan kanske blir att vara i kväll igen för att de ska få vatten att klara sig på någon dag.

Ovido - Quiz & Flashcards