lady E

Alla inlägg den 22 juli 2015

Av evelyn dahl - 22 juli 2015 02:05

Det har regnat nästan hela dagen var sol en stund men när jag tänker efter så duggade det då så ja regn hela dagen! Jag hick själv med båda hundarna för mamma orkade inte gå i regnet Ellinore har sin fot och pappa fick främat! Blir ibland sur på denna familj! Men inget att göra åt det!
Tequila var väldigt bråkig visst hon var den ända som gjorde alla brhov men hon bråkade med att gå och sedan skulle hon äta gräs hela tiden!!
Kira var lite bråkig med skulle inte gå på rätt sida men tror det var mitt fel för kännde mig både deppiga och arg då jag gick med dom.. Idag när jag var ute njöt jag av regnet! För då sundes inte mina tårar.. Min ångest har kommit fram mer nu för tiden kanske för jag aldrig kommer bort från dom behöve gå på otroligt långa promenader och göra saker för att få mig på andra tankar som blir svårare och svårare för varje dag som går..
Men ja.. Hittade svamp och gav dom godis för att de var så duktiga på vägen hem! Sedan gick man in på sitt rum och värmde sig.. Och såg på fina jacksepticeye och swingpoynt!

Av evelyn dahl - 22 juli 2015 01:57

Smått kär i Mario och game över tröjan! *.* önskar bara att jag inte var pank! Hehe elle tjafs har pengar men väntar på svar av Lasse om lite saker ^^' men jag kan ju alltid titta och dröma ändå! :)

Av evelyn dahl - 22 juli 2015 01:54

mammas hade fixat henens ros vid sidan av huset men inte hennes tomat plantor som växer närmare och närmare min sista grukplanta! De andra dog tyvärr... Visst min gudkplanta växer med men inte på mammas tomatplantor!
Den växer mer mot öppningen! ^^
Sedan har jag fått massa små gurkor och en som börjar bli stor ^^
Hoppas de kommer smaka gott! :)

Av evelyn dahl - 22 juli 2015 01:48

Önskar jag kunde lägga blommor på din grav! Ville så säga tack för alla dina underbara stunder som gjort mig glad och fått mig både gråta och skratta! Då du gick bort så togs en del glädje från hela dena jord! Från alla människors hjärtan! Jag är så tacksam att jag fick växa upp i den tiden då du arbetade så hårt! Och jag kommer längta så tills den sista filmen du var med i kommer ut! Och jag kommer njuta av den filmen!
Vill tacka dig så mycket för de underbara filmer du var med i! Du gav glädje till
Min bardom bland filmer! Och kommer alltid att Göra! Du är en av de få skådespelare som kan spela vad som helst och göra det till en fantastisk film! Vi saknar dig så och hoppas att du lever lycklig där du är nu! <3

Av evelyn dahl - 22 juli 2015 01:42

vet inte vad som händer här och där. Följer 6 personer som nu sålt eller slutat rida en häst och ser deras sista bilder tillsammans.. Sitter där och tycker synd om dom men också avundsjuk. Jag fick aldrig några sista bilder.. Jag fick aldrig säga ett fint hejdå! Allt för jag var så trött och arg.. Jag orkade inte längre ... Fick knappt några kamera bilder när jag red.. Var mobilbilder och idag ser man hur annorlunda de är från att varit med kamera.. Avundsjuk på alla som har det så kul och är lyckliga med deras hästar.. Avundsjuk på hur bra det går för dom och att de har råd.. Stycken att kämpa.. Själv så har jag nu för tiden bara haft turen att vara nära dom och fått lite små pengar för fotograferingen! Vilket ger mig den lilla glädjen jag behöver!
Men ändå då har man ju alla grejer hemma och ibland kommer nytt in som bara ligger :/
Vill inte sälja för jag vill verkligen fortsätta med ridning! Vill inte ge upp det för allt blev så tomt och tråkigt utan det. Testade så mycket annat jag bara slutade i för jag vågade inte ta steget över.. Slutade kören för jag sjöng fel. Slutade simma för de ville att jag skulle vara med och tävla. Slutade med klarinett för jag skulle börja spela på teater och med körer. Slutade med skjutning för de ville jag skulle tävla. Jag ger upp för jag vågar inte ta steget över linjen.. Ridning kände jag aldrig det där behöva ta steget jag kunnde jagar det jag tyckte var okej och kul.. Därför vill jag inte ge upp det! Vill hitta ett ställe och en häst att vara med! Vill inte ge upp mitt hoppet!

Ovido - Quiz & Flashcards