lady E

Alla inlägg under februari 2017

Av evelyn dahl - 27 februari 2017 12:39

Det var ett tag sedan!
Ja här kommer iallafall lite vad som hänt!
Jag har klippt mig vilket jag tyvärr inte har någon bild på men ja det blev lite kort då jag inte klippt mig på ungefär 1 år ^^'
Ska kanske färga håret imorgon men vet ej riktigt en om det blir av!
Sedan fick man köpa en ny laddare till daton för efter jobbet i torsdags så såg jag att den inte funkade.. sedan drog mamma med mig till ennies jobb då de hade rea på flytta hemifrån grejer. Köpte lite smått så mamma skulle vara tyst och man slapp men detta behöver du... jag har ju alltid då jag flyttar hemifrån finns ju Ikea och dollar store! Billigt och bra grejer...
Varit en del snö som kommit de senaste dagarna och jag gillar det ju inte.. blir trött och har svårt att göra saker då det regnar eller snöar. Kira är rätt glad över det dock..
sedan kom ju mina manga böcker och ja jag har iallafall läst 4 av dom då 3 var in plastade och jag inte ville öppna dom riktigt en ;)
Har sett lite av anime serien på några av de jag köpte denna gång och ja de är rätt lika :)
De andra har jag faktiskt läst på internet och ville ha själv så då de hade dom kunde jag ju inte låta bli att köpa dom! :)
Sedan under lördagen fick jag en del filmer och tv serier av Lasse så Linda och jag såg igenom 4 och vissa var bättre en andra xD

Av evelyn dahl - 15 februari 2017 23:25

Ja min tumme är så mycket bättre och tror jag kommer klara jobbet rätt bra imorgon!
Tyckte också att jag skulle få en liten belöning för att jag klarat att åka iväg på massa möten och annat så beställde 7 manga böcker idag! :D
Längtar så tills jag håller som i mina händer!
Några av dom valde jag för att jag aldrig lyckas läsa dom på daton eller mobilen XP
Fländörs har också hittat nya knäppa sätt att ligga på xD
Bara kolla hur söt han är på bilden :')
Inte mycket att skriva om men ja det är ju en uppdatering om lite som hänt ;P

Av evelyn dahl - 14 februari 2017 14:46

Ja, under helgen som var skadade jag allt mig lite XP
Min nagel gick av så skulle dra bort det och fick med mig mer av nageln en vad jag skulle.. blodet ran och kan inte röra något med tummen utan att det svider.
Sedan skulle man testa lite yoga med ellinore och sträckte 3 muskler så man knappt kunde göra något.
Fått lite halsont och sedan haft en del näsblod.. haft en del tankar på hur allt kommer gå på jobbet på torsdag då man är själv.. kommer jag att lyckas med allt jag ska göra innan jag slutar eller inte :/
Hoppas tumnagel har läkt och mina muskler inte gör ont länge!
Tur har man ju söta djur som tröstar en! <3

Av evelyn dahl - 10 februari 2017 14:14

Det var allt ett tag sedan!
Försökt uppdatera men så kraschar appen och jag orkar då inte skriva om allt!
Inte hänt så mycket sedan senaste gången.
Blev frisk från förkylningen och febern åkte till Karlstad med ellinore och Lasse och efter det var det ju pappas fördelsedag!
Han fick an darth vader mugg av mig :)
Under hans fördelsedag kom hans kusin och jag fick träffa en underbar hund jag inte sett på flera år! :D
Kira har sprungit en del ute på gården i lina efter en boll.
Blevit få efter promenader då jag har haft fullt upp med jobbet och möten.
Jobbet har gått super bra och börjar faktiskt bli mycket bättre på det jag gör där! :)
Kroppen gör inte lika ont efter håller tiderna och är faktiskt inte så nervös där längre :)
Träffat hon jag har från aktiva en gång efter mötet vilket jag knappt mina något om för febern. XP
Varit en del möten med vuxen habb och ett här i tisdags då jag förlängde att ha Linda som min kontakt person då hon är en av de få jag träffar utanför jobbet och familj XP
Sedan har man bestämt sig att denna månad ska man köpa 6 manga böcker och när jag räknade ihop alla böckerna så kostade de 716 kr då är inte frakten medräknad bara böckerna! Känner att det faktiskt var grymt billigt! :D
Annars har man faktiskt använt gimp igen efter ungefär ett år och gjorde faktist rätt bra då jag redigera bort kiras koppel på några bilder! :)
Jag försöker faktiskt uppdatera men appen gillar att krascha :(
Och glömmer också ofta bort innan jag går och lägger mig att uppdatera..

Ovido - Quiz & Flashcards