lady E

Alla inlägg den 5 juli 2015

Av evelyn dahl - 5 juli 2015 19:06

de har allt haft det gött och bara njutit av att vi andra jobbat xP
Tequila har legat och vilat och kria har jag fått tagit in till och från för att hon ska få kyla ner sig<3
Fländörs ha mesta delen legat i mitt iskalla rum och sovit. Har haft fönstret öppen rullgardinen nere och en fläkt på så när det var som varmast ute vad det skönt i mitt rum!
Sedan fick hundarna för sig något skumt och började skälla på ingenting xD
Ja ibland är de knäppa xP

Av evelyn dahl - 5 juli 2015 19:00

finns så många hundar som sitter i en varm bil och lider så tycker detta var bra gjort. En ruta går att laga men däremot är ett liv svårare att få tillbaka!

Av evelyn dahl - 5 juli 2015 04:01

okej jag tänkte inte mycket på att uppdatera här under dagen men kommer sedan på det innan jag ska lägga mig så stressar jag när jag gör inläggen och många ord blir fel eller felstavat gör det via mobiler och vissa ord rättas fel och jag suge på att kolla igenom dom.. Så sorry om mina inlägg är helt Fuck up för ja jag är dålig på detta med tangenterna på mobilen och när man stressar blir det nog värre ^^'
Och datorn ja, jag tar ju alla bilder med mobilen och gör liknade fel då jag stressar på daton med så.. Och mobilen går det fortare att uppdatera med en daton ( tycker jag!) men sorry för igen för fel ord eller fel stavade ord eller meningar!

Av evelyn dahl - 5 juli 2015 03:55

riktig mysig är han allt<3
Sovit inne i mitt rum eller varit i skuggan där jag jobbat han är alltid så söt! <3

Av evelyn dahl - 5 juli 2015 03:51

mamma gjorde inte mycket flyttad Få stenar. Pappa och vi flyttade på en vagn som stått på samma plast så länge jag kan minnas.
Vi flyttade vissa stenar en tunna vi brukade värma vatten i då vi inte hade el för varmt vatten för ett par åt sedan. Sedan flyttades lite tegel och annat. Känndes lite skumt att vissa saker som stått på samma plats i flera år plötsligt försvinner.
Svettigt var det men mina muskler kommer jag nog få tillbacka om jag jobbat på bra! och blev lite solbränd stod mycket i solen och hjälpte till så ja.. xP

Av evelyn dahl - 5 juli 2015 03:36

hundarna var det full fart på idag!
Även tequila kunnde verkligen inte tro det hon sprang och bråkade inte som hon valigen gör. Kira var lite olydig sa till pappa att han skulle föröka få henne gå på rätt sitta och gå fot Och kom då hon står och luktar på något,
Gick bra i början sedan börjad hon bråka och pappa blev lite sur så jag tog hand om henne xP
Vill att hon ska lyssna på mamma och pappa lika bra som hon gör med mig.
Annars fick hon inte leka med boll. Hon hade redan lekt så det var bra för en hel vecka typ xD
lungt promenad med valiga komandon tänkte jag var bäst för henne :)
Kommer också inte gå på asfalten om jag inte ska till vatten typ sjön osv. Såg massa bilder på fb att vissa hundar som gått på asfalt har trampdynorna bränt sönder och därför vill jag inte gå med kira där. Det är så varmt ute och solen på asfalt gör ju att det blir varmt! om jag ska gå så blir det en bit och sedan får hon kyla en bra stund i vatten.

Av evelyn dahl - 5 juli 2015 03:13

till kvällen så var det skratt bus vattna blommor och kira fick leka med boll.
Var skönt och svalt till kvällen,
Synd bara att alla mygg och knott förstörde allt.. Kira fick iallafall Leka och sedan vila medan jag gav henne massage. Lasse busade med mammas jobbarkompis son. Var rätt kul mycket skratt xD
Sedan hjälpte både Lasse och han mig att vattna blommorna blev lite bus där med xP

Ovido - Quiz & Flashcards