lady E

Alla inlägg under december 2014

Av evelyn dahl - 31 december 2014 01:05

Har halvsovit ett tag och sedan så märkte jag att kira låg bredvid mig och hon såg bara så jävla söt ut alltså kolla på henne :')
Dock förstör min axel bilden :/

Av evelyn dahl - 30 december 2014 16:07

Ligger bara oh stirrar på min mobil ja nu använder jag den men har nästan hela dagen strierat på min mobil väntat på svar som aldrig kom :/
Jaha kanske var bäste eftersom jag inte mår bra är för trött hoppas man får sova gott under natten och se till att jag börjar bli bra!
Vill bli frisk!

(Random bild!)

Av evelyn dahl - 30 december 2014 13:31

Ja. Jag hjälpte Ellinore att ta boet granen vilket gick snabbt även om jag bara mesta delen satt och hon gav mig julkulor att lägga i plast lådan och annat annat sedan har man inte ätit något mått illa nästan hela dagen antagligen för jag sovit för lite :/
Sedan hjälpte Ellinore mig att borta kira. Och nu ligger jag i sängen och har en kudde över min värkande mage som får mig att vilja dö..
Har så mycket att göra videor musik och bilder måste fixas eller bli klara.. Ush vill bara sova ha det lungt tyst skulle behöva sova i 1 vecka eller månad.

Av evelyn dahl - 30 december 2014 06:21

Ja jag somnade vid 02.01 och vaknade vid 06.10 Ush ska föröka sova igen skrivit till Ellinore att hon måste få upp mig vid 10.00 så att jag inte sover bort hela dagen igen... Sedan så åkte mamma till jobbet så hon måste nog må bättre..

Av evelyn dahl - 30 december 2014 00:46

Kolla vad snyggt så älskar det!! allt är så fint men så jävla dyrt :(

Av evelyn dahl - 30 december 2014 00:44

Hehe ja det är en manga om en kille som gillar en tjej det visar sig att den tjejen är en campus sedan händer det mycket grejer typ deras class rep är en Alien och en tjej är en demon och en tjej/kille är en varulv det beror på om hon/han ser en måne så byter han/hon kön. Skumt jag vet men den är bara så rolig xD

Sedan denna anime som är för mycket för vissa men jag tycker den är sjukt rolig men ja den har catgories ecchi vilket är ja lite snusk bara en varning!
Den var bland top hundra bra manga serier denna månad osv. Så tänkte varför inte testa och ja jag ångrar det inte xD
Men men det handlar om en kille som räddar en annan kille och han dör eller något men vaknar sedan upp och ja han är en tjej.. Och killen han räddade var en prins som blev kär i honom och därför ska han bli prinsens hustru osv.. Vilket han så klart hatar och så visar det sig också att prinsen är från en annan värd eller liknade men resten får ni nog ta reda på själva ;)

Av evelyn dahl - 30 december 2014 00:36

Ja jag har nu äntligen fixat över bilderna från min kamera till min dator och nu väntar jag att få över dom på mitt USB så jag kan börja fixa dom..
Mamma mår skit hon har varit uppe 5 gånger och det har låtit som hon har spytt men ja.. Jag lyssnade på musik med hörlurar så jag kan ju ha fel..
Trött är jag med men det är som om jag inte har tid för att sova och sen när jag väl sover så blir det för länge vill liksom vakna vid 10.00 och kanske lägga mig vid 22.00/23.00 det skulle vara perfekt ju men nej vaknar 04.00 och somnar av utmatning vilket kan vara mellan 14.00/17.00 :/
Hatar livet alltså!!
Måste verkligen föröka sova nu för annars sover jag bort hella dagen imorgon eller något :(

Av evelyn dahl - 29 december 2014 19:13

Ja man vaknade tidigt somnade om och sedan vaknade man och så frös man som fan,. Så kröp under täcket igen. Och ja jag somnade igen xD
Sedan vaknade man och då ver det ge hundarna mat sen kom mamma och sa att hon hade en överskning.
Vi gav oss ut med hundarna och mamma halkade närtan hala tiden för pappa hade de andra halkskydden.
Sen kom pappa och ja det blev mat och sitter pappa och jag och ser på hobbit :)

Ovido - Quiz & Flashcards