lady E

Alla inlägg under oktober 2015

Av evelyn dahl - 31 oktober 2015 00:40

imorgon ska man till Grums!
Ska tända ljus på gamlemormors grav och hoppas hon har fet bra där hon är nu! Tror att mormor ska ditt med oss ditt. Jag var inte med till gamlemormors grav då hon fyllde år för jag var sjuk så ska ta och lägga en blomma vid graven och säga grattis i efterskott<3 som jag saknar henne<3

Av evelyn dahl - 31 oktober 2015 00:38

vi ska ju fixa en till bil sele och sedan skor till tequila då mamma väll får handen ut röven! Hon pratade om det redan under våren men nät det väll varit rea på det har hon inte köpt det! Så jag ska fråga Lasse hon han kan hjälpa mig beställa en sele och kanske denna hundväska! Kiras är trasig och skulle vara bra att ha en vid sidan av om vi ska gå med hundarna och grilla som vi skulle gjort nu under lovet men ja mamma håller ju verkligen det hon lovar nu för tiden -.-
Men får se hur det blir av med det imorgon!

Av evelyn dahl - 31 oktober 2015 00:31

idag blev det koppel hela promenaden för min tjej<3
Pappa hick med henne mesta delen för tequila var allt en vrång hund idag.. Drog och vägrad satt gå så man blev lite sur på henne men bara att bita ihop och gå.. Vi gick längre en vanligt och kira va reglad över det hon små drog pappa uppåt för hon var så glad :)
Tequila fick jag släpa upp ovh ibland satt hon sig ner.. Bara så där.. Men nät vi kom hem sedan stod hon vi dörren och gnydde hon skulle ut igen vi vände uppe i skogen för att hon vägrade att gå men när vi kom hem skulle Hon ut igen -.- när vi kom hem åkte mamma och pappa för att handla och Ellinore och jag skalade och skrädde potatis och fixade in dom i ungen! Var grillad kyckling och Klyftpotatis till mat och det var så gott att jag glömde ta kort på det xD

Av evelyn dahl - 31 oktober 2015 00:08

haha känner att jag börjar lära mig mer om bakning! Dock hatar jag elvispen xP
Idag gjorde vi lite olika grejer! Blev en kladdkaka utan ägg i för de var slut men den blev ändå jävligt god! :)
Gjorde också chokladmousse :)
Hehe blev riktigt gott med vanilj muffinsen man gjorde igår :)

Av evelyn dahl - 30 oktober 2015 23:59

mamma hade visst varit på Jysk och handlat lite med mormor.. Då had Egon också köpt en Madras till mig eftersom jag tycker min säng är hård och får grymt ont av den. Så extra madrasser behöver jag för att sova okej.. Hoppad denna hjälper! Kan säga fländörs gillade den allt :')

Av evelyn dahl - 30 oktober 2015 23:38

kira och jag under kvällen här hemma! :)
Tänkte vi kan ju vara indianer snabbt smidigt och snyggt blev det med :)
Min fina tjej :')

Av evelyn dahl - 30 oktober 2015 23:36

Sett denna lite smått på swefilmer och tänkte denna ska jag se så här på halloween! Men fan vad jag blev besviken.. Satt de första minuterna och fattade noll filmen började skumt och blev en sex sen bara få min efter den första Delen man bara va? vad fan!?
Filmning och kameran vinklarna verkar väldigt bra det ger en känsla runt omkring! Vissa små effekter är okej men de flesta är bara dåliga och man ser igenom det rätt snabbt och tydligt.. Den har små scener som är bra och man gillar med för det mesta idiotförklarat man karaktärerna och handlingen i filmen.. Och hur ska jag beskriva sminkningen av tjejen då hon är mer besatt.. Ja kolla på omslaget och sedan hur hon fucking ser ut i filmen de använder framsidan för att lura folk att se den och förhoppningarna är verkligen inte stora då man sett smått av filmen! :/
The exorsism som gjordes 1973 är bättre i allt! Och det är ett antal år i mellan dessa filmer!!
Kolla på hur den tjejen ser ut för omgivningen gav en rysningar! Alltså det är en bra skräckfilm!
Ser att mycket tid och energi lagts mer men tyvärr så tycker jag att denna är mer liknade komedi av The exorsism filmen. Vissa delar har del lyckade bra med men den blir ofta förstörd av en dum karaktär som göt saker man vet ingen skulle höra om det hände i verkligheten eller en dålig special effekt vid sIdag av som förstör filmen.. Tragiskt är det allt...

Ovido - Quiz & Flashcards