lady E

Alla inlägg den 9 juli 2015

Av evelyn dahl - 9 juli 2015 18:02

när jag kom hem tog jag med mig kiras koppel och sedan tog jag ner mitt träns och började smörja dom. Spände ut kiras koppel med hjälp av sängen medan jag smöjde båda sidorna 2 gånger var :) sedan hängde jag upp det på min dörr så det kan hänga och vila på samma gång. Sedan tog man tränset knäppte upp det spände det med hjälp av fötter och händer och svampen var brun på ena sidan efter kopplet och hade fått hår och var svart på andra sidan efter tränset. Eter jag had knäppt ihop tränset hängde jag upp det och tig en böt bit pappa och drog över ringarna och mitalen på tränset. Efter det rättade jag ut mina schabrak som böjt sig plockade bort hår och skakade bort damm borrade smått på dom innan jag la upp dom i sängen. Benskydden böjde man och och klämde på Sean borstade jag lite på sidorna. Sedan tog man en blöt bit papper och körde över de få hak man har på back benskydden inna de fick läggas ner där de ska vara igen.

Av evelyn dahl - 9 juli 2015 17:06

det regnar ute har gjort det hela dagen. Bäddat min säng och plockat lite i hyllor. Sedan kom en kompis till och och henens killes son. Han som gav mig ett par byxor och jag fick låna filmer av honom ^^' han hade med sig sitt super Nintendo som vi ska få låna pga Emil ( min storebror) hade lämnat ett av hans super nitendo spel här hos oss men kan ju ej spela det pga inte har en konsol till det ^^'
Sedan gav han mig en kingdom hearts grej.. Kan ej namnet på vad just en sån där grej du sätter på kläder osv ^^' han hade det trevligt här att hon inte ville hem ^^'
Det händer inte ofta. Visst vissa gånger med den senaste tiden med mammas jobbar kompis son så sitter han och hella tiden ska hem vilket blir jobbigt. :/
Men ja annars har kompisar som varit här haft trevlig och kommit många gånger efter.. Nu ligger man i sängen och ser på house :3
Kommer kännas lite skumt att inte titta på det varje dag nu xD
Kommer ju se om serien då jag har tid och lust xP

Av evelyn dahl - 9 juli 2015 00:25

har tårar i ögonen redan.. Är på episode 5 på säsong 8 den sista säsongen av house vilket är tråkigt för denna serie är så jävla bra!
Vet redan hur det skutan men vet ej vad folk säger eller vad som händer innan. Kommer gråta som bara den! :'(
Men denna serie har lärt mig mycket och bussar mig sjukdomar jag ej trodde fans och hur lätt man kunde få vissa! Och ja jag kollade upp varje sjukdom typ som stod med i texten ;P
Nyfiken är jag allt och lära sig nya saker är allt kul :)
Men ändå tråkigt att serien slutade för den var bra, lärosam, rolig och bra kvalité på allt! Varje operation och blodet såg så verkligt ut! De la ner så mycket jobb i denna serie! Och är tacksam att den finns! :)

Av evelyn dahl - 9 juli 2015 00:16

hundarna var duktigare till kvällen en vad de var vid 09.54 Tequila hade svårt att bajsa pga gräs.. Och kira hon drog och skulle vara överallt skällde vissa gånger på ingenting..
Till kvällen sprang kira och lekte med boll, jag gick med tequila och hon gick i fina steg, ibland sprang hon utan att jag bad henne! hon lyssnade på komandon och inge problem med att göra behov! :)
Nu ligger hon i min säng och sover jag har knappt någon plast i min säng längre :/
Men inget att göra åt det antar jag :P

Av evelyn dahl - 9 juli 2015 00:12

då åkte man också och handlade godis innan maxi här i Karlskoga jag köpte 7 godis bitar för ja jag behöve ringe nytt godis om jag ska vara ärlig. Och den sista bilden saknas det en stor plast burk och 2 chips påsar :3
Det jag köpte var 2 klubbor någon slags vätska du dricker och 4 sura godisbilar jag ej vet namnet på ^^' pappa och mamma köpte allt en del godis och den påsen var stor men de äter mer godis en vad jag gör xP

Av evelyn dahl - 9 juli 2015 00:07

mamma ville ha en slags hamburgare men köttet går sönder. Det går att köpa på maxi du har st i ungen och senan han du ha det på en smörgås eller i tackobörd och hambugebröd! Pappa ville titta lite närmare på skeppet Göteborg :) och jag gick allt ens på det ^^ kameran gick i full fart tog nästan slut på mitt batterie xP
Var kul att se folk utklädda och kolla mer på henne ditaljer och sedan läsa om henens historia :) och hon var allt stor kolla bara bilderna på henne :3
Vackert skepp! Vi gick dock aldrig på henne då det kostade en del xP
Men kolla på genen gick bra med :) sedan en bit ifrån Göteborg stod två mindre skepp :) de hade också sina fina ditaljer men inte lika fina som Göteborg :)

Ovido - Quiz & Flashcards