lady E

Alla inlägg under juli 2015

Av evelyn dahl - 31 juli 2015 22:50

idag fyller den underbara kvinna som gjorde harry Potter bökerna! :)
Grattis!

Av evelyn dahl - 31 juli 2015 22:47

ellinore och jag gick på promenad till kvällen såg att de hade klippt dikena och det var inte super bra gjort. Himlen var vacker men små kyligt var det mycket dimma! Vi gick till lagården och kollade på kalvarna som hoppade runt och hade kul :')
Sedan såg bi klockan och vandrade hemåt! Träffade en tjej med hund som inte Ellinore var beredd på så jag fick ett skratt xD
Men ja trevlig och full fart promenad var det! :)

Av evelyn dahl - 31 juli 2015 22:27

kira var lite jobbig under promenaden berättade pappa jag tvättade av mitt hår när han var ute!
Man jag fick kasta lite boll med henne då det inte små regnade eller såg ut att bli regn.
Annars körde jag sitt vackert, kryp. Ligg, tack och skall! :)

Av evelyn dahl - 31 juli 2015 22:15

fländörs är ju en knäpp katt som gör egna saker och han är ofta i sin egna värd!
Men han är bättre med barn en vad jag och kira är!
Han låg på sin kudde då Ennie bad mig vakta Svea för alla andra gjorde annat hon tog fram handen han luktade han lät henne klappa honom och ja han brydde sig inte hon henne! Vilket gör mig stolt! Att min katt som aldrig varit nära barn förut tog allt så bra och struntade i Svea! Mimmi hon försvann då de kom hem till oss så hon är nog som mig och kira går undan och vill inte vara nära barn xD

Av evelyn dahl - 31 juli 2015 20:45

färgade man håret idag!
Visst färgen blev inte som jag ville men blev ändå nöjd och gör ju detta hemma och inte hos någon dyr frisör så saker blir ju lite annorlunda när man gör det hemma! Men nöjd ändå! :)

Av evelyn dahl - 31 juli 2015 20:40

bilder från 12 juli! :)

Av evelyn dahl - 31 juli 2015 16:53

mammas rosbuske växer på och hon har haft 1 ros och nu 2 nya riktigt vackra<3

Av evelyn dahl - 31 juli 2015 16:52

då är man inne i säsong 2 episod 1 snart 2 och gillar serien verkligen! Lär mig mycket och älskar då bones spöar skiten ur folk xD

Ovido - Quiz & Flashcards