lady E

Alla inlägg under december 2013

Av evelyn dahl - 27 december 2013 18:51

Jag är så trött på allt just nu.

Av evelyn dahl - 21 december 2013 22:23

Jupp dagen har varit underbar.
Fick träffa och mysa lite med heppe på morgonen och sen tog ut honom i hagen och gav honom mat.
Sen åkte vi till Eva som är vän till Lasse.
Och hm hade 8 otroligt vackra hästar som jag Emelie och Ellinore myste med typ hella tiden<3
Och så hade Eva också två hundar den ena var en svart hon vet inte vad för ras hon var med gullig var hon.
Sen hade hon en varghund och å så vacker allatså! Men i alla fall Sen hjälpte vi hennes granna med flaggstången och sen gav vi höstarna mat och fick fika :)
Efter det så gick vi till Emelies mormor och så red vi joy och intello lite gran.
Och i morgon blir det antingen hästar eller hjälpa storasyster.

Av evelyn dahl - 11 december 2013 23:04

Jag ber snälla låt mig få det jag verkligen önskar.
Det jag verkligen har velat ha sen jag var 3 år.
Snälla låt mig få det jag verkligen vill ha<3

Av evelyn dahl - 11 december 2013 23:02

OMG kolla avd man kan otta när man tittar lite Random i sin dator xD

Av evelyn dahl - 11 december 2013 23:00

Har typ blivit beroende av dom här låtarna så klart är det ju Shane Dawson som gjort dom :D

Christmas song
http://youtu.be/yAfF_2w8jFE


Fuck up
http://youtu.be/DY3OqM05xjo

<3

Av evelyn dahl - 11 december 2013 15:31

I'm a fallen angel who is now possessed by a demon.

Av evelyn dahl - 11 december 2013 07:13

Kommer sakna att mysa och krama med min fina hund idag när jag är i skolan<3

[Bild]

Av evelyn dahl - 11 december 2013 07:12

Ska försöka vara i skolan idag.
Mår ju inge bättre men mamma och pappa tvingar mig för dom tycker studiebidrag är så viktigt.
Jaja får se hur länge och mycket jag orkar

Ovido - Quiz & Flashcards