lady E

Alla inlägg under april 2015

Av evelyn dahl - 30 april 2015 00:26

Kom ut från mitt rum idag xP
Kännde mig bättre men inte helt ok blev sova lite längre under dagen för var lite yr i huvudet feber vet jag ej om den är kvar för ibland är jag varm men efter ett tag går det över och känner inte av något av feberns tecken så ja vet ej om den är borta eller inte xP
Men ut var det mamma, Ellinore, jag och Lasse och så klart min fina nikon kamera ;)
Kunde ju inte åka utan den ju xD

Av evelyn dahl - 30 april 2015 00:22

hit skulle vi till Klockargården och handlade blommor eller jag fotade för det mesta var skönt att komma ut även om jag ville ligga kvar i sängen vädret var ju som sedan såg det ut att bli regn och blåser gjorde det allt!
Men fick en hel den bilder och de verkar se riktigt fina ut :) även om jag kännde mig lite stressad för fotade ju blommor i olika vinklar och det var 3 växt hus med lika mycket blommor i varje rum så ja det var en hel den fota och jag ville ha bilder på alla blommor som fans som blommat och man såg färger och utseende på dom :)

Av evelyn dahl - 30 april 2015 00:15

De tre första bilderna på blommorna vi köpte är mina blommor jag valde :)
Gillade färg, doft, byggnad och så klart uthållighet :) de ska ju bo ute då det blir varmare så ska tåla lite kalla sommar kvällar men också regniga dagar och solljuset samt värmen :)
Sedan blev det allt en del blommor det kan jag inte ljuga om :)
Kort blev det med ^^

Av evelyn dahl - 30 april 2015 00:10

Okej.. Har sett flera olika videor på hur de gjorde hobbit och vad kul de har! Men hade svårt för alla 13 dvärgar i filmen de jag fastnade för och det var för hur otroligt stiliga och sexiga de var hehe hittade nya jag kan bara glo på och beundra lol xD
Men men jag har ialla fall gett mig in på att jag ska klara alla 13 dvärgars namn! Kan alla utom oin och gloin kollar upp dom hella tiden xP
Jupp skrev namnen på en lapp ops xP nej men jag älskar sagan om ringen och kan alla utom lord elrond dotter har svårt att tava och säga namnet men har inge problem med Bilbo, Sam, Frodo, pippin, marry, gandalf, lord erlrond, aragon, boromir, gollum, galadriel, sauron, saruman, gummi, legolas och några fler xD orka skriva alla xP men hobbit kan jag gandalf, saruman, elrond, galadriel, Bilbo, kili, fili, thorin. De var de ända jag kunde efter jag såg den första gången ^^ och om jag nu älskar film serien måste jag lära mig så många karaktärers namn ialla fall de som är viktiga :3 så träna på blir det xP

Av evelyn dahl - 29 april 2015 09:06

Örebro blev det jupp..
Mådde mycket bättre så och det var ju bara fram och tillbacka ;P
Var väldigt vackert ute så mobilen var allt framme ;)
På vägen dit reknade vi lastbilar för ja fanns inget annat att göra vi kom upp till 102 st.. Sedan handlade vi på Ica innan vi drog till habb satt och väntade när Maria kom så pratade vi om veckan som varit och min fördelsedag :) efter det var det om blommor och ett hus Lasse tittade på men ej fick :/
Han ska iväg mu och kolla på 3 hus mellan Nora och Karlskoga sedan några på väg mot Örebro :)
Sedan var det hemåt då var det räkna lastbilar igen och det blev 90 st kunnde blevit fler men vi skulle handla på Willys.. Och när vi kom hem var det min säng och vila typ resten av kvällen xP

Ovido - Quiz & Flashcards