lady E

Alla inlägg under juni 2014

Av evelyn dahl - 30 juni 2014 20:07

I fredags så försvann denna fina kille!
Underbart go och mysig och en underbart fin travare!

R.I.P Snap one<3

Av evelyn dahl - 29 juni 2014 19:03

Jag är smått ledsen/ besviken.
Jag är ofta fotograf åt kompisar familj ibland folk jag inte känner!!
Jag får betalt ibland och ibland gör jag grattis för att jag är skyldig dom pengar eller så ger de mig mat istället för 100kr för en dag.
Men jag kan fan inte säga att de inte får göra så och så med deras häst, bil,hus,barn eller hund för det är inte mitt så! :/
sluta skriva att det är mitt fel för det är de inte.. jag är där för att ta kort och inte bestämma över dom. Skriv till den som äger istället för jag är där för att ta kort och vara trevlig och försöka bli en bättre på att fotografera och hoppas att de gillar bilderna!!
Visst jag kanske får jag rida eller göra något med hunden/barnet/ bilen eller vad det nu är men jag kan inte bestämma hur de ska ta hand om sina saker så enkelt är det.

Av evelyn dahl - 28 juni 2014 23:25

Här är det outfit jag köpt eller varit ja det orange delade vi på så jag la 250kr och Emelie 250kr

[Bild]

Av evelyn dahl - 28 juni 2014 04:05

Älskar er så jävla mycket!
Ni har hjälpt mig bli modigare.
Ni har fått mig tro på mig själv.
Och ni har fått mig lycklig!

Ni är bara bäst och jag hoppas att vi kommer ha många bra och under bara år tillsammans!!

Av evelyn dahl - 28 juni 2014 04:03

Låg bara i min säg såg på film och sedan fixade man lite i datorn kul dag =nej och sedan gick åskan typ vaje 30 min :/

Av evelyn dahl - 26 juni 2014 22:56

Ja vad för musik lever du för?
Jag lever mer för rock och ja j-rock med. Men jag lyssnar också på annan musik men det är bara om texten till låten är bra som jag faller för den!
Bara om rösten kan röra vid min själ och jag kan känna alla känslor i sången!!

Mina 5 favorit låtar är.
1. Green day - when september ends.
2. Three days grace - never to late
3. Skillet - Lucy
4. The poodles - en för alla alla för en
5. Extreme - More than words

Av evelyn dahl - 25 juni 2014 22:16

Du är fan för underbar!
Du får mig alltid glad.
Du får mig alltid att skratta på något vis.
Och du är en under bar häst på ditt sett heppe och jag är glad att du finns där i mitt liv!

Av evelyn dahl - 25 juni 2014 22:14

Idag har varit en dator dag har tagit bort dåliga filmer/bilder och musik från min dator och sedan 3 hårddiskar dock inte klar men orkar inge mer idag :(

Ovido - Quiz & Flashcards