lady E

Alla inlägg den 15 juli 2015

Av evelyn dahl - 15 juli 2015 03:12

under promenaden idag så var kira riktigt mycket bland blåbärbuskarna!
Men tack vare henne hittade jag mer svamp! Det hade gömt sig under mycket gräs och ormbunkar. På vägen hem gav jag Ellinore svampen och hon blev smått sur för jag hade 2 händer... Men hon tänkte inte på att jag skulle plocka mer svamp på våran mark och det är svårt att ha en hund i ena handen och svamp i andra då du ska plocka svampen från marken! -.-
Tur var så tog hon dom och gick in. Jag och kira gick iväg och kollade det lilla vi brukar ha på våran mark!!
Kira åt mer blåbär och jag hittade mer svamp! ^^ plockade lite blåbär som vissa blev mos i min han tyvärr inte lätt att hålla i hund med höger arm ocu blåbär med höger hand och sist svamp i vänster hand. Pappa fick lite innan tequila fick det sista! Efter det fick de båda följa med mig ut och kolla på bärbuskarna och växthuset! De njöt av lite smultron medan jag vattnade :)

Av evelyn dahl - 15 juli 2015 03:05

fattar inte hur hon kan sitta så där.. Pappa kunnde inte göra annat en att skratta åt henne och ja det ser så jävla roligt ut xD
Samma sak när hon ligger ute på gräsmattan kan hon ha bakbenen utsträckta!

Av evelyn dahl - 15 juli 2015 03:02

ja hon är allt jävligt fin! Misstänkte att när hon följde mig och hundarna att hon var hungrig. Hon höll sig på ett bra avstånd tills jag höll maten i handen. Vi får alltså börja om från ruta 1 med att få hennes förtroende igen. Och allt detta hände efter att hon var borta i ett par dagar från oss.

Ovido - Quiz & Flashcards