lady E

Alla inlägg under februari 2013

Fml

Av evelyn dahl - 26 februari 2013 01:29

Har panik?!
Vet fan inte varför jag gjorde det!?
Vet bara att smärtan är bäst.
Vet alla jag är svag och bara skit.
Kniv duger inte.
Varför ska det vara så här?
Vart vill jag komma med det.
Var ska jag gå?
Vad ska jag göra?
Vad fan håller jag på med?
Varför finns jag?
Varför gråter jag?
Varför är blod rött och inte reng?
Varför ska jag må skit?
Är nog för jag tar allt skit åt mina vänner...
Det måste vara fel på mig!
Varför har jag bara inte försvunnit? 
Det skulle göra as många glada jag hör ju alltid försvinn jävla idiot eller få jävla blickar jag orkar inte med idiot skolan med mitt fucking idiot liv...
Ska nog göra som jag alltid gjort bara peka finger åt mig själv och bara le åt allt jävla Skit...

Fml

Av evelyn dahl - 26 februari 2013 01:29

Har panik?!
Vet fan inte varför jag gjorde det!?
Vet bara att smärtan är bäst.
Vet alla jag är svag och bara skit.
Kniv duger inte.
Varför ska det vara så här?
Vart vill jag komma med det.
Var ska jag gå?
Vad ska jag göra?
Vad fan håller jag på med?
Varför finns jag?
Varför gråter jag?
Varför är blod rött och inte reng?
Varför ska jag må skit?
Är nog för jag tar allt skit åt mina vänner...
Det måste vara fel på mig!
Varför har jag bara inte försvunnit? 
Det skulle göra as många glada jag hör ju alltid försvinn jävla idiot eller få jävla blickar jag orkar inte med idiot skolan med mitt fucking idiot liv...
Ska nog göra som jag alltid gjort bara peka finger åt mig själv och bara le åt allt jävla Skit...

Fan

Av evelyn dahl - 22 februari 2013 14:34

Hemma och sjuk :(

Av evelyn dahl - 21 februari 2013 18:02

Svenska- jag älskar dig
Engelska- i love you
Rumäniska- te iu besc
Afrikanska- ek hejou liefe
Spanska- te quiero
Arabiska- ana behibik
Norska- jeg elsker de
Tyska- ich liebe dich
Finska- rakastan sinua
Franska- je t'aime
Hawaiinska- aloha au ia oe
Herbiska- ani ohev otach
Irlänska- taim ingra leat
Italienska- ti amo
Japanska- ai shite imasu
Danska- jeg elsker dig

Orkar inge mer språk xd

Av evelyn dahl - 21 februari 2013 17:36

Lite som jag har ritat :3

:3

Av evelyn dahl - 21 februari 2013 17:23

Hade besök av några gammla vänner idag :3
Fick inte ta kort på dom tyvär :(

Tja

Av evelyn dahl - 21 februari 2013 13:02

Omg jag har visst svårt att vara inne här för tiden :/
Men igår så pimplade jag och vi fick 6 små fisk.
Idag har jag inget att göra :(

Le

Av evelyn dahl - 18 februari 2013 22:31

Jag ska försöka le fast allt är skit.

Ovido - Quiz & Flashcards