lady E

Alla inlägg under september 2014

..!

Av evelyn dahl - 30 september 2014 21:04

Funderar varför allt går fel varför jag tar åt mig varför jag alltid mår skit varför jag aldrig ser lycka i livet.
Är nog ett jobbigt mörkt moln..

Av evelyn dahl - 30 september 2014 19:18

Älskar att jag gjorde detta så grymt snyggt!

Av evelyn dahl - 30 september 2014 19:15

Dagen var göra mat ute med hundarna jobba matte åka till Örebro prata med min psykolog sen prata med Lotta om min praktik åka ditt och prata om det så ska vara är onsdag, torsdag och fredag från 12-14 och nu fixar jag en ny blogg header.

Sen ska jag iväg här om 3-5 veckor och prov rida en av mammas kompisars häst.

Av evelyn dahl - 29 september 2014 20:17

why do I forgive you?
when I know you're going to lie to me again?

Av evelyn dahl - 29 september 2014 19:41

Pratade med mamma och vi ska fixa två reflextäcken till hundarna nu innan allt blir super mörkt osv.
Det har börjat köra mer bilar och annat i kampdalen så vi behöver nu synas då vi är ute och går och det blir mörkare osv.

Vi ska också försöka fixa 2 regn täcken åt hundarna så att kira slipper få vatten exem osv,

Av evelyn dahl - 29 september 2014 15:38

Mums fick detta av mamma var så där vissa saker var godare en de andra osv.

Av evelyn dahl - 29 september 2014 15:36

Satt och fixade bilder från igår då jag var klar med matten och såg detta. Joy gör en grymt rolig min xD

Av evelyn dahl - 29 september 2014 15:35

Saknat att cykla med kira och idag fick jag äntligen göra det igen.
Dock var hon otroligt pigg och ville springa grymt fort aldrig cyklat så fort med henne som jag gjorde idag.
Lyssna hade hon lite problem med tyvärr fick stanna 3 gånger och säga till henne att ta det lugnt vilket hon glömde efter ett tag..
Men det gick ändå bra för att vara första gången på 2 månader.

Ovido - Quiz & Flashcards