lady E

Alla inlägg den 24 juli 2015

Av evelyn dahl - 24 juli 2015 03:05

kira började gå fram och tillbacka och kollade på mig! Gick in hämtade lite grejer sp vi kunnd träna vet att hon hade sår och därför tränade jag på gräsmattan och gick hon och la sig då fick hon det det var hon själv som fick vila tills hon vissade energi och arbetsvilja igen! Roliga var att ända gångerna hon stod och vila var då jag flyttade kameran och stativet eller fixade med hindren eller tunneln xP
Hon hoppade som en hund ibland rev hon men vem bryr sig jag kör inte lika mycket hoppning med henne som jag brukad och hon är 6 år snart 7 ( blir det i januari om inte februari dålig på födelsedagar :( )
Efter hoppning körd evi tunnel vilket jag bara behövde gå brevid så gick hon igenom busad lite med henne och kröp in själv hon var snabbt in med mig och gick inte utan att jag kröp xD
Efter det körde vi lynad och trickträning och hon kröp! Seriöst hon kröp! Lärde henne kryp under unghundkursen jag gick på men hon slutade lyda mig efter ett tag på det komandot och idag lyssnade hon på mig börjad nästan gråta av lycka! :,)
Efter allt fick hon massage och vila vilket var bra för henne och hon njöt av det! :)
Trött blev hon med vilket visade att träningen hjälpte henne av med enegi! :)

Tequila lång bara och njöt av solen men hon fick också godis för hon inte trampade sönder saker eller välte min kamera ^^

Av evelyn dahl - 24 juli 2015 02:56

älskade bring me The horizon song!! *.*
Den var bara så underbar och Olivers röst gick mig att rysa av glädje! *.*

Av evelyn dahl - 24 juli 2015 02:53

ja idag var det sol! Blåste men så länge solen var frame och du hade svart så var det varmt! :)
Kira la sig i solen skumt nog! Och fländörs trampade minst 7 gånge på min mobil då jag såg på youtube!
Tequila låg och snarkade på trampan! Sedna jag men och kollad eväxthuset våra amricanska blåbär och jordgubbarna innan mamma bad mig hämta posten för hon målade om en hylla som står i köket. Gurkan växer mer och mer! Sedan har mamma fått en hel del tomater! Blåbären är fortfarande omogna så blir att vänta lite till! Kira var nära på att äta några tur så han jag säga nej! Inga färdiga jordgubbar heller :/
Men de finns många som är gå g :)

Ovido - Quiz & Flashcards