lady E

Alla inlägg den 1 juli 2015

Av evelyn dahl - 1 juli 2015 16:00

idag körde man både hoppning och lynad med kira tequila hon dov typ hella tiden filmerna är fel fokuserade men Fuck it! Hoppade 2 olika hinder det på bilden och ett mindre med bommar framför ja kanske för det blir ett större hopp då osv xP
Och sedan var det lynad efter allt satt jag och gav kira massage för ja hon arbetat så bra idag och jag tyckte hon behövde det :) mesta delen är det för att få henne slappna av! Och ofc för att kolla så hon inte gjorde sig illa hon halkade 2 gånger ^^' men allt är väll med henne. Nu ligger de båda och njuter av solen. :)
Och jag är full av kira hår xD
Vet inte varför kira börjar fälla nu.. Det bara ja hände xP

Av evelyn dahl - 1 juli 2015 14:43

solen skiner och det är varmt ute så varför inte äta ute med kira och fländörs eller ja fländörs låg oh skrek här ute och la sig inge och vilade för en jag satt här med min hamburgare och kira ja där maten är där är hon xP

Av evelyn dahl - 1 juli 2015 04:54

okej jag älskar x-men! Gillar många filmer och film serier och älskar de flesta men ja Logan och Bruce är mina favoit super hjältar för ja er som inte vet vilka de är så är det wolverine och Batman :) ( fick reda att det finns en stad som heter Batman)
Men vi ska prata om wolverine! I filmerna så spelar hugh jackman wolverie och kan säga he is sexy ;)
Och en riktigt bra skådespelare! Också en av de få som spelat samma super hjälte i alla filmer som är verkliga! Han kanske inte är rösterna till de teknade eller spelen där wolverie är med i men jag är glad att han är just logan i filmerna :)
Jag säger aldrig wolverie i filmerna till honom utan logan och fick reda på att hans riktiga namn vad serien säger är James och jag blev bara... What? Tänkte James var inge bra namn på just wolverie utan mer för 007 som är James Bond.. Namet passar på en Agen inte en mutant.. Men ja.. Önskar man kunde läsa serie tidningar så man får reda på all fakta man vill och vad som ändrats under åren jag ser dom bara på teknade serier eller filmer.. Och jag fick lixom reda på x-men genom spindelmanen ^^' ja den serien gick på tv och jag såg på den för den var bra gjord :)
Fick nu också reda på att det finns visst en anime verition på wolverie vilket var typ= vänta va!?
Men ja alla super hjältar i filmer får nya skådespelare nästan hela tiden kolla bara superman eller Batman sesna har vi ju Hulken! -.- okej Thor och ironman har haft samma skådespelare i de kända filmern och ja har inte sett någon annan film där det inte är samma skådespelare men men hugh jackman är mer bad ASS och var wolverine ett tag innan Thor eller ironman filmerna gjordes tror det orkar inte kolla upp just nu! (Inge hat okej!!) sedan samma i serier eller teknade filmer! Deras kläder eller liknade är nytt och inte samma röst osv.
Men ja det var allt jag ville ha ur mig.

Av evelyn dahl - 1 juli 2015 02:41

Kira var med mig på dagen långa promenad.
Hon var osäker för det var 1 gång i april hon fick långt promenad på asfalten det är ett bra tag sedan.
Så jag föstod varför hon va osäker mycket var annorlunda och folk kom här och där och hon är smått rädd för bilar men vi mötte bara 4 stycken så inte någon fara :)
Hon var rädd vid lagården för det var en traktor dör trodde först det var korna men vissade sig att det var traktor hon var spänd och osäker på. Får träna på det när dom inte riktigt har så seriöst jobb med den :3
Fixa ihop höbalarna och köra till och från vissa ställen är rätt seriöst för en bonde som säljer och själv behöver hö! :3
Sedan skulle jag se om Ozzy var ute vilket han inge var. Tror de just tog in hästarna för ja det var mycket ljud i stallet. Och vi ska ju inte prata om de små självgående gräsklipparna ljudet brydde hon sig inte om men när hon såg den stod hon still och funderade på vad fan var det där.. Och såg vi en mäniska var det först vaksam till osäker till vill hälsa! -.- har lite att jobba med igen ^^'
Hon var duktig annars visst blev lite efter vägar för hund sprang på vägen utan ägare i sikte och folk stod mitt i vägen med bilar så man knappt kom förbi.. Så ja längre en valigt var det.
Men ja träna, fot sitt, stanna och lite andra komandon var det och hon var riktigt duktig! På vägen hem fick hon gå lös och hon gick inte långt framför mig. Testade många gånger att jogga och hon fick inte lämna min sida vare sig det var med koppel eller lös! Fick dock kolla henne då jag var nästan hemma för grannen hade besök och de hade en liten gap hund och ja den skäller hela tiden! Från att de kommer till de åker.. Så jobbigt..
Men ja hon var duktig jag är riktigt stolt över henne :)

[Bild]

Av evelyn dahl - 1 juli 2015 02:28

lite kul att se på film och oj där är mitt namn :)
Visst vet att Evelyn finns i The ring tror det är film 2 länge sedan man såg dom :3
Och det jag ber de mesta kalla mig för mitt namn för vissa är svårt att uttala så ja smeknamn eve och många i USA använder eve för typ christmas eve osv låter dock olika men men :3

Av evelyn dahl - 1 juli 2015 02:17

galma Nintendo spel på min dator tack Lasse! :)
Kan nu spela spel som min bror har spelat samt spel jag slipper må illa av ^^

Av evelyn dahl - 1 juli 2015 02:11

denna katt har varit där jag varit nästan hela dagen. Var jag i mitt rum var han där var jag i vardagsrummet kom han någon min då jag gått från mitt rum och sedan jupp han var i köket då jag var i köket och hjälpte mamma med maten.. Denna katt alltså han är för go ibland alldeles för go!

Ovido - Quiz & Flashcards