lady E

Alla inlägg under januari 2014

Av evelyn dahl - 31 januari 2014 13:59

Blev en rolig och typ lat dag idag vi skulle hålla på man datorerna osv men internatet på skolan fick damp så vi hade mer raster en lektioner :D
Hade kul med både Adam Ida och kahleb skrattat grymt mycket.
Vi drog skämt och vissade roliga biler och gjorde några vine osv. sen fick jag reda på varför två hatar varandra.
Men nu är jag hema och det är fredag xD
Sitter och äter god glass medan jag ser på film :)

Av evelyn dahl - 30 januari 2014 20:35

Jag typ xD

Av evelyn dahl - 30 januari 2014 20:33

Mamma köpte en muffin till mig och den var grymt god.
Hade också fått en bit av ida under dagen men det var stel och var inte lika god.

Tja

Av evelyn dahl - 30 januari 2014 20:30

Länge sen jag vet har inte varit inne på ett par dagar men har inte haft något att skriva om och min mobil och internet dampade.
Gör det nu med men ville bara vissa att jag lever.
Och att jag mår sådär nu för tiden sitter jag mer själv för att min mage har inte varit så bra dom senaste dagarna ska kanske få ny mediain för magkatarren.
Och sen har jag varit så inne och läst klonad och kalla kårar böckerna :D
Love it<3
Sen ska jag försöka köpa fler Tokyo mew mew Böker måste ju bara för älskar att läsa :3

Av evelyn dahl - 26 januari 2014 20:38

Saknar dig.
Saknar den tiden då jag såg fig varje dag.
Den tiden då vi var ute på äventyr och hade kul.
Den tiden då jag skrattade åt mig själv och då jag hade så kul.
Hoppas att jag snart får ge mig av på nytt äventyr med dig<3

( hoppas bilden syns )

[Bild]

Av evelyn dahl - 26 januari 2014 20:10

Skulle vila och ta det lungt idag men nej.
Mamma väcker mig och vi åker till Nora för att handla.
Visst det var kul med men ville mer vara hemma.
Men köpte i alla fall ett doft ljus som doftar äpple sen tuggummi och 4 krokar så jag kan hänga mina halsband på har ett par nuför tiden xD
Sen köpte jag en plånbok och sen en filt är galen i filtar ^^
Annars har jag legat i sängen sen joggade jag lite och fotograferade kira men det var för mörkt så blev inga bra bilder :(
Just nu ligger jag och ser på film medan jag äter lite kvälls smörgås ;)

Av evelyn dahl - 25 januari 2014 17:20

Så nu ska nog bilderna synas.
Sen så fick jag ju beställa om på hööks för det blev fel förra gången.
Men köpte lindorna och ridbyxorna

Fan

Av evelyn dahl - 25 januari 2014 12:51

Är något fel på min mobil duga osv inget funkar där för kom inte bilderna med.

[Bild]

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards