lady E

Alla inlägg den 20 juli 2015

Av evelyn dahl - 20 juli 2015 23:39

fixade upp en ny video på kira och mig för ett par dagar sedan! :P

hoppas ni gillar den! :D

Av evelyn dahl - 20 juli 2015 22:15

ja idag had what lovat mamma att hjälpa henne shoppa!
Först gick jag ju ut kollade växthuset och hämtade posten innan vi visste var de vikigaste grejerna vi skulle köpa fanns. Var riktigt mörka moln ute och hade smått huvudvärk.. Var rätt trött med för hade ofc träningsvärk i benen hehe ^^'
Först var det pekås och handlade jag hämtade det jag ville ha vilket var pommes, annans och hamburgare samt 7 up ^^ mamma köpte lite gott godis som vi verkligen gillade. Kola smaken är typ uppäten hehe ^^
Sedan när vi kom ut spö regnade det ^^ jag sprang och lämnade in alla varor i bilen innan vi gick till netto! Vi skulle till fler ställen men åskan började gå och Ellinore har en svår stukad fot och behöver vila! Men mamma behövde verkligen ägg så vi åkte snabbt till Julias pappa för han säljer ägg och ja vi tog 60 ägg och betalade och fort hem var det! :)
Här hemma hade Ellinore redan dragit ur vilket var skönt var riktigt orolig för mammas och min dator ^^'
Vi packade in allt och fixade och sedan gick jag in med mina grejer och la mig för att vila. Gilla inte folk massor eller känna den hemska känsla i ryggen då folk tittar på en. Jag blir riktigt utmatad för jag går närvös och spänd hella tiden.. Så ofta då jag varit ute och kommer hem somnar jag för kroppen behöver bygga upp mer energi :/
Så ja jag somnade och sov igenom allt regn och åska hehe ^^

Av evelyn dahl - 20 juli 2015 21:57

blev att sitta ute efter man vaknat ^^
Var allt trött och jag förs samt kände smärtan av träningsvärken från igår ^^
Promenaden jag tog var allt lite mycket för mig hehe ^^
Men mammas rosor har börjat blomma och de grymt fina! *.*
Mimmi låg och njöt av solen med!
Tog bara några bilder hon behövde inte vissa eller göra något för oss idag :) hon har ju gjort mycket framsteg under förra veckan så! :)
Hundarna har varit duktiga och tagit det lungt kanske för vi mesta delen har sovit! Får huvudvärk av åska och blir riktigt trött av regn ^^' och hundarna de kan sova hur som helst kanske därför kira har så mycket enegi! ^^

Av evelyn dahl - 20 juli 2015 21:46

först regn under natten sedan sol på morgonen regn mot förmiddagen och till kvällen sol -.- trött på det!!
Tur sov jag och kira igenom allt regn xP

Av evelyn dahl - 20 juli 2015 21:43

ja den där bölden på hennes ena ben gick sönder Idag. Mamma och jag vet ej hur men den gick sönder.
Den är fortfarande kvar men hon blöde en hel den ;_;
Blev att tvätta det och sedan smörja och sist linda det!
Det var ett litet sår men hon blödde så mycket från det! Fick lite panik då jag såg blodet på mattan kollade henne och kände sedan att jag blev blöd och ofc var det hennes blod ush hatar att se henne skadad eller nere. :( men det ser inte ut att vara något allvarligt så mamma sa till mig att inte vara så orolig! Men hur ska man inte kunna vara det! :(
Jaja hoppas det är bättre imorgon! <3

Ovido - Quiz & Flashcards