lady E

Alla inlägg den 27 juli 2015

Av evelyn dahl - 27 juli 2015 21:00

bara lite saker till att fixa in vet att det orange schabraket och benskydden är grymt dyra samt de gröna benskydden för finns få och bara i vissa butiker och de jag hittat ja de har varit grymt dyra!
Annars ser allt ut att kunna köpas detta år kanske får se hur det blir här framöver! ^^

Av evelyn dahl - 27 juli 2015 20:06

så här blev det! Gillar de flesta men vissa blir den svår att placera men kan vara för jag just börjat med den sedan så är det min första bild watermark. Liggande bilder blev bra stående blev svårare! Men har fixat en special watermark för hästbilder ska se hur den blir i bilderna när jag väll börjar fixa någon av mapparna med Ozzy och de andra.

Av evelyn dahl - 27 juli 2015 13:35

vaknar och det första man får av mamma är den nya hööks katalogen och mitt månads paket från penny girl! Klä på sig äta frukost hahe nepp skulle läsa och kolla så Mycket jag kunnde! ^^' innan vi skulle iväg på äventyr! XD

Av evelyn dahl - 27 juli 2015 01:57

åh vad jag saknar hästryggen!
En bra ridtur och en bra utbildad häst!
Känslan och rörelserna skulle jag behöva för att kunna slappna av lite i kroppen känner att jag är stel och har ont i delar jag aldrig haft int innan massage har inte hjälpt och vet att hästens rörelser ger dina muskler massage! Skulle göra nästan allt för att få rida! Bara ta en lång ridtur! Skulle inte ens bry mig om det var i ett ridhus!
Kan bar shoppas vädret bli bättre och jag kan åka iväg med pappa till ett ställe och med mamma till ett annat och vi måste typ ta det denna vecka för ja mammas sista lediga vecka!

Av evelyn dahl - 27 juli 2015 00:17

hade sparat den i fel namn det var problemet hehe ^^'
Men nu har jag en ny watermark! Ska fixa klart alla mappar som hag har mitt gamla på innan jag börjar med denna! :)

Ovido - Quiz & Flashcards