lady E

Alla inlägg under oktober 2014

Av evelyn dahl - 31 oktober 2014 03:10

Idag så ska Lasse till banken och fråga om han får låna pengar till huset han vill köpa. Får han det så har han pengar till huset = då kommer både jag och Ellinore snart ha en egen häst var! Får också hålla tummarna att han vinner på lotto också sa han innan han åkte igår.

Av evelyn dahl - 31 oktober 2014 03:03

Idag gick det sådär.
Och ja det var medta delen för att många av pilarna studsade ut. Behöver fixa spetsarna så de är vassare och sedan så låssar också pilspetsen på vissa.
Och min våga är också rätt så sliten.. Tråden är på väg att gå av. Sedan är handtaget till bågen trasigt och då sa Lasse att han hade sett en billig pilbåge och ja det är en liknade model till jakt båge. Bara lättare för vissa att spänna den så håll tummarna för mig att jag kan spänna den!

Av evelyn dahl - 31 oktober 2014 02:57

Ja, har fått någon böld på nedre sidan av ögat man kan få om man har ett drag vid ögat. Typ då du åker bil. Sedan målade Ellinore mina naglar medan jag låg och vilade.

Av evelyn dahl - 31 oktober 2014 02:53

Mamma jätte denna fina fladermus ljus grej gillar den :3

Av evelyn dahl - 30 oktober 2014 05:06

Jag blev Sirius black!!<333

Av evelyn dahl - 30 oktober 2014 04:45

Trodde han var såld men som tur var han inte!
Men tyvärr är han dyrare dn förra gången de gick från 25.000- 34.000 och nu 45.000kr känns som om jag kommer få ge upp honom...
Drömmer verkligen om honom osv.
Och han är en så bra pch tålig häst pga hans raser! Och han är inte heller så gammal så han blir lätt att lära saker men vi får se.

Av evelyn dahl - 30 oktober 2014 04:28

Av evelyn dahl - 30 oktober 2014 04:25

Fick denna bild av Linda josen!
Kolla bara vad söt han är :')
Saknar allt fin killen!!
Smart är han med lärde honom puss på bara 30 min :')

Ovido - Quiz & Flashcards