lady E

Alla inlägg under mars 2016

Av evelyn dahl - 28 mars 2016 21:46

Kira har börjat att vägra gå ut på promenader.. Hon känner nog av att jag mår dåligt och vill inte lämna min sida.. Pappa har det rätt jobbigt då han ska ut med henne på morgonen och kvällen.. Och när han väll fått med henne går hon mer baklänges en framåt. På hemvägen drar hon och vill inte stå still.. Och då hon kommer hem så hoppar hon upp och lägger sig så nära mig hon kan..
Vet att hon bara vill vara nära mig för hon är orolig att något ska hända mig eller jag ska försvinna. För är inte jag i mitt rum då hon kommer hem efter promenaden börjar hon att springa runt i huset..Vet inte varför hon börjat vara med detta.. Visst hon har alltid varit på mig då jag varit sjuk men inte så här kraftigt!
Gör mig glad att veta att hon verkligen älskar mig så här mycket!
För hon är verkligen mitt allt!
Men att hon ska börja bråka så här för att hon inte vill lämna min sida är kanske inte så där super bra..
Får bara hoppas att pappa får det lättare med att få ut henne resten av veckan!<3

Av evelyn dahl - 28 mars 2016 01:29

då jag fortfarande i sjuk och hade grymt tråkigt så fixade jag en ny kanalbild med blandade bilder på kira för ja det består mesta delen av min youtube kanal om xP
Blev riktigt nöjd med resultatet och kommer allt ha denna ett bra tag framöver! :)

Av evelyn dahl - 28 mars 2016 01:20

Idag när man klev upp för att fixa frukost började mamma prata om att färga mitt hår.. Hon hade redan färgat Ellinores hår och ville därför göra färga mitt hår med... Gick med på det även om jag hade feber -.-
Ville få det överstökat då hon lovat att färga håret på mig i flera månader!
Kan säga att det var rätt jobbigt..
Då jag väntade på att blekningen skulle göra sitt så somnade jag nästan vid skrivbordet.. XP
Tog en alvedon och gick in i duschen för att skölja ur färgen.. Gick bra och var allt skönt att jag fick vila ett bra tag innan det blåa skulle i! XP
Så när den blåa färgen äntligen var i så blev det påsk mat! Åt inte super mycket skumt nog även om det var grymt gott!
När jag ätit klart hjälpte Ellinore mig att skölja ur den blåa färgen!
Kan säga att mina händer var blåa xD
Såg rätt roligt ut ;D
Tur gick det lätt bort med tvål och svamp!
Men är super nöjd att det äntligen är blått igen!

<3

Av evelyn dahl - 27 mars 2016 23:15

Av evelyn dahl - 27 mars 2016 22:53

detta video klipp fick mig få så många olika känslor! som jag skrevit innan så har naruto manga serien hjälpt mig igenom så myckt jobbiga stunder i skolan! bökerna hjälpte mig komma på andra tankar och fick mig att koppla bort allt som hände mig! fick mig le skratta och må bättre under de stunder jag satt och läste den!

naruto är min favorit serie och kommer alltid att vara det! 

och denna video förklarar så bra varför det är en så bra anime/manga serie!

Av evelyn dahl - 26 mars 2016 14:40

 

Av evelyn dahl - 26 mars 2016 14:40

Av evelyn dahl - 25 mars 2016 00:30

jupp något man väntat på skulle hända... Ellinore och pappa har varit sjuka en lång tid nu och så klart smittade de mig.. Så 3 i familjen är förkylda med Feber och Ont i halsen!! -.-'
Hostar så det känns som lungorna ska komma ut och är snuvig vilket har gjort så jag blöder en hel del näsblod igen... Livet är allt underbart! T_T
och så ska man också ha dåliga veckan också...
Jag som tänkte att jag skulle kunna föröka få pappa att åka med mig till Harry så jag fick träffa fölet jag såg förra sommaren! *.*
Och sedan åka till andra ställen som han lovat att vi ska till!
Måste också föröka ta mig till Julia då hon ville se mig! Och jag har ju lovat att fota henne och limerick!
Jag har verkligen börjat få så jäva svårt med att åka till folk och vet inte varför.. Tror allt gått neråt även om folk säger jag börjar må bättre så känner jag inte det.. Har fortfarande denna tunga känsla i bröstet och ibland vill jag bara inte gå upp i sängen..
Men bara att se framåt och försöka tänka positivt!
Och föröka bli frisk nu när våren äntligen börjar komma fram!

Ovido - Quiz & Flashcards