lady E

Alla inlägg under november 2013

Av evelyn dahl - 28 november 2013 19:42

Har varit i Örebro på möte.
Sen efter det åkte vi till lager 157 och handlade och innan vi åkte hem så köpte vi pizza till lunch.

Av evelyn dahl - 27 november 2013 07:35

Här är tre av bilderna från när jag tog kort på kira när hon hoppade.

Av evelyn dahl - 26 november 2013 07:40

Jaha.
Skola idag jag hade allt kunnat vara ledig en till två dagar till ;)
Jaja finns inget att göra en att gå iväg.

Av evelyn dahl - 25 november 2013 15:34

Idag var man ledig så man ha bara latar sig och tagit kort på kira när hon hoppar.
Gjorde det igår med och sen tog jag kort på Emelie och iko när dom hoppade :)

Av evelyn dahl - 24 november 2013 20:58

Jupp idag har jag tagit kort på kira när hon hoppade.
Jag blev jätte stolt över henne<3
Sen gick jag till Emelie och fotade när hon och iko hoppade.
Har ingen hage så vi kan lös hoppa med hästarna så man rider eller springer brevid när man vill att dom ska hoppa.
Men har haft en kul dag och sen tog jag ju kort med ;)
Och imorgon ligger jag hemma och latar för vi är lediga ;)

Av evelyn dahl - 22 november 2013 23:54

Skolan var oki.
Lite tråkig men det var inge bråk.
Sen fick vi tacos till lunchen ;)
När jag kom hem så blev det hästen ;)
Fast inte heppe utan joy red honom barbacka en stund.
Efter det åkte vi och köpte pizza och nu sitter jag i mitt rum med en bok ;3

Av evelyn dahl - 22 november 2013 08:52

Första lektionen är eng och då ser vi på tv serier :D
Älskar the big Bang theroy.
Det är så gött men sen har man matte ush hatar det :/

Av evelyn dahl - 21 november 2013 21:29

Var u skolan idag.
Det var jobbigt för jag mår inge bra med magen en.
Men jag klarade mig igenom dagen.
Men allt jag kunde tänka på är min fina pojke. min älskade heppe
Jag träffade honom idag jag började nästan grina jag var så glad över att se honom.
Han knuffade på mig och nafsade lite här och där.
Sen gnäggade han och han var mysig och go<3
Jag är så glad att han mår bättre<3

Ovido - Quiz & Flashcards