lady E

Alla inlägg den 19 juli 2015

Av evelyn dahl - 19 juli 2015 21:53

final fantasy 7 var ett så bra spel!
Min bror spelade det och ja allt var så häftigt! Och nu ska dom göra en Remake med bättre kvalité typ som spel idag.
Final fantasy 7 är ett rätt gammalt spel hehe ^^' men ja om man kollat på de flesta spel karatärer idag är ny gjorda från hur de såg ut när de först kom som typ Mario och zelda spelen. ^^ men längst tills jag får se någon spela det för har nog inte rätt spel konsol eller pengar till det tyvärr ;_;<3

Av evelyn dahl - 19 juli 2015 19:26

åh blev smått förälskad i detta schabrak! Vill så ha det det är så syggt! Kolla bara färgerna! *.*
Kanske blir ett i framtiden men först är det ett orange som behöver komma till min samling ^^'

Av evelyn dahl - 19 juli 2015 14:51

går segt med bild fixandet tyvärr varit här och där haft mycket att göra :/
Varit fokuserad på annat och picmonkey har kraschat flera gånge rör mig vissa bilder jag sparar hittar jag inte och det vissar sig att de inte har sparats så det har gått grymt segt :/
Men här är vissa från 26 juni har bara 28 bilar kvar på den mappen..

Av evelyn dahl - 19 juli 2015 13:23

Linda kom också på besök vi satt ute och pratade och åt mat! Inte mycket som hände! Vi sprakade boll med kira innan mamma, pappa och Ellinore skulle till Kristinehamn! Jag åkte bil igår och vill inte bli yr och få ont i huvudet som jag fick då skeppet Göteborg var i Kristinahamn och allt bil åkande som blev. Åk sjuk ät jag ju då klarar inte hur mycket åka bil som helst! Så Linda och jag pratade och såg på film medan de var borta. Då de kom hem hade Ellinore ont i foten och den var kall och annat så de åkte iväg till akuten. Mamma bad Linda vara kvar tills dom kom tillbacka och jag visste att det skulle ta ett tag för akuten suge på vårat sjukhus de tar inte folk i ordning då de kom eller beroende på skada!! Har suttit där många gånge ri flera timmar innan jag fick komma in!
När de kom hem hade de inte just en sån läkare som Ellinore skulle ha så de skulle höra av sig senare. Som tur för Ellinore var det inte brutet med svårt stukat och därför måste hon nu ligga och ta det lugnt ett par dagar. Alltså blir mina promenader att gå själv! Lite smått skönt faktiskt för då kan jag ta mig till sjön utan bråk eller gå skogs promenader utan bråk! Yey! :3 kommer nog dock prata för mig själv och sedan bara just ja Ellinore är ju inte med xD

Av evelyn dahl - 19 juli 2015 13:14

Mamma och pappa kom hem med brädor till hungården! Så nu är den typ klar vet ej om brädorna på utsidan ska bytas annars är den klar nu!
Mamma och Ellinore renade gräs från staketet jag krattade och iblan höll i brädor åt pappa! Ellinore hjälpte ibland pappa att spika och sedan kom Lasse till oss :) riktigt trevlig blev prat hon hjälpte pappa lite och sedan satt vi ute och åt jag vissade och pratade en hel del med honom och Gud vet allt! Mamma brättade om fotograferingen med föl och lite annat med! :) fråga om han kunnde komma till helgen och busa med mammas jobbar kompis son men han visste inte om han kunnde för barnbarnen skulle kanske sova hos honom!
Hans son har nu flyttat hit och i septemeber flyttat han till huset han har köpt! Och Lasse har planer att köpa huset brevid som har ett par stora gärden som är grymt lång runt 3/4 km långt är allt :) dock kommer det kosta men han kan känna pengar också på hö från de gärdena! Med mera han sa ord jag inte fatta. ^^

Av evelyn dahl - 19 juli 2015 13:06

då åkte mammadag pappa iväg och slängde skräp! Kan säga att alla sälar och påsar som försvan lämna mycket utrymme! Men när de kom hem så berättade dom att de sätt ett stort ridhus som byggs bara några km från oss om man åker en lång skogsväg! Men det är ett stall för privata hästar känner du ingen där går man ju inte in!

Av evelyn dahl - 19 juli 2015 13:02

de röda benskydden som var fel storlek åkte igår :3
Ska komma tillbacka i rätt storlek! :)
Sedan åkte mitt royalblåa schabrak. för att Lasse ska sy ihop det gröna här framöver! :) samt fixa de gröna lindorna så de inte är så där långa! Men och tänkte så att han fick se och känna hur de hande sytt ihop det! Vill vi ha ett fint schabrak och inte något som kan skada hästens rygg eller gå sönder så lätt! Sedan berättade jag om vissa andra schabrak jag skulle vilja ha i framtiden! Och vi får se hur det blir med dom!

Ovido - Quiz & Flashcards