lady E

Alla inlägg den 2 juli 2015

Av evelyn dahl - 2 juli 2015 04:17

de har arbetat bra under gårdagen så bra natt med mycket sömn är bra för dom :)
Själv är sova på natten alltid svårt brukar ändå vakna vid 12.00 eller 13.00 Hehe ja jag har nog problem xP

Av evelyn dahl - 2 juli 2015 04:12

först gick Ellinore och jag upp i kampdalen men vi tyckte den promenaden blev tråkig så vi drog iväg mot lagården.. Som igen ändrades då vi var på väg mot kilstabyn ( vet ej hur man stavar det faktiskt!) men ändrade oss igen ^^ kanske för att det var varmt och vår vätska vi hade med oss inte höll lika länge som vi trodde. Vi gick ialla fall först runt lite vid lagården fotade kor och letade efter andra kor som ja har en så häftigt tecknad kalv men hittade dom inte! Sedan så var det sjön svalka fötterna vila i skuggan och få i sig nästan det sista av våran vätska innan vi gav oss av hemåt. Då mötte vi Katarina :)
Blev en liten pratstund om korna och hur min hälsa och hur familjen är :)
Pratstunden skulle blivit längre men hon fick åka iväg och lämna saker till de som slog gärderna.
Så vi sa hejdå och gick. På vägen hem tog vi det lungt våra fötter gjorde smått ont kan vara för jag slog min fot i en sten och trampade dåligt på ett nerfällt träd då jag förökte ta kort på en ugla mesta delen för att vissa pappa att vi såg en! För ja hänt att jag sakt saker som låter sjukt men var sant! Som när jag var mindre kom jag in och sa kräftor gick på vägen vilket de gjorde! De hade klättrat ur ett badkar hos en granne en bit från oss ^^
Och när vildsvinen var här på inbitna och jag sa friar är på ***** gård så trodde han mig inte heller men han fick en bild på vildsvins mamman.
Finns fler men orka ta alla ^^
Men ja pappa var rätt stolt över det även om bilden var as dålig för den satt långt upp i ett träd men massa grenar i vägen!!!! :(
Men ja man kan inte vina alla foto modeller man vill ha på bild! Som ja jag ville ha ett par bra bilder på en ugla men ja saker va i vägen :(
Men men när vi kom hem var vi trötta och svettiga! Blev dricka vatten och vila. Wow min kondis är allt dålig må jag säga men den ska upp jag vill ha min underbara kondition tillbacka vilket min dietist kommer hata mig för xD
För att komma någonstans måste man öva! Och det blir gå på många promenader! :3

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards