lady E

Direktlänk till inlägg 25 juli 2015

Promenad med en vän!

Av evelyn dahl - 25 juli 2015 01:03

när pappa och jag varit ute med hundarna hade Åse och dom kommit! :)
Jag frågade Tobias om han ville med på promenad vilket han ville! Han hade också bakat mintkyssar åt mig vilket är mitt favorit marknads godis efter polkagris klubbor! :)
Vi gick och pratade om allt! XD
Var riktigt trevlig för jag fick höra saker av honom och han fick höra sake från mig och vi lärde varandra saker xD
Brättade historier och skrattade! :)
Vi gick till sjön och innan vi var där fick han träffa ett par hästar och han har inte varit nära hästar sedan en olycka vilket jag inte skirver här!
När vi satt vid sjön så pratade vi om olika spel han frågade lite om Emil. Och hur jag fick reda på så mycket om spel då jag inte klara av att spela dom osv :3
Många spel har jag spelat men det är mer de första nitendo spelen eller spel på mitt Gameboy ^^
Berättade om Alla olika Gameboy konsoler jag spelat sönder xD
Haha sedan när vi började gå hemåt gick vi över plankorna som inte är riktigt hela vi skrattade då någon små skrek till eller en bräda knakade och vi flög åt alla håll xD sedan tog vi och gick småvägar och annat! när vi pratade om ett skämt mötte vi en kompis till familjen på vägen vi pratade och hade det trevlig och Gud vad bilar som åkte fram och tillbacka på bara några minuter om oss och samma bilar kunnde komma 4/5 gånger.. När klockan började bli mycket sa vi hej då och Tobias och jag fortsatte prata :) när vi kom hem till mig var Ennie, Jerry och Svea där tänkte lite nej. Men de bråkad einte vilket var skönt :)
Och de var inte kvar länge efter vi kom ditt Ennie pratas om att hon hittat blå färg i skåpet hemma hos henne vilket jag hade lämnat där ^^
Hon frågad om jag skulle bara färga topparna eller hela håret jag bar hela håret men mamma kommer nog inte gilla det och hon bara det behöver mamma inte veta för en vi gör det xP
Vilket fick mig glad! Sedan åkte alla och id vad jag var trött och frös men vissa saker skulle jag höra innan sängen en han jag tyvärr inte med och det var ducha! :/
Men fixa kameran mobilen och kiras päls han jag :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evelyn dahl - 25 mars 2017 01:28

Omg har jag varit lat idag och nästan sov bort halva dagen xD Okej Det var en hel del jobb för mig under trosdagen och en del av jobben var inte de lättaste att göra och ibland var den jag var med inte samarbetsvillig.. alla funkar inte men tur var ...

Av evelyn dahl - 23 mars 2017 02:27


Då jag är dålig på att ta kort med mobilen nu för tiden får katterna stå för bilderna! Mötet gick bra idag trodde inte det skulle gå så fort eller så bra som det gjorde. Tyvärr var inte försökrings kassan med och Julia hade visst åkt på något aku...

Av evelyn dahl - 20 mars 2017 13:10


Fländörs får stå för bilden XP Ja. Jag är nu rätt frisk och varit ute lite här under helgen! Sett klart på alla 6 säsonger av Fresh Prince of Bel air och slutet var allt super bra gjort! Under lördagen var ju min Tremänning och pappas kusin här! ...

Av evelyn dahl - 20 mars 2017 12:54


Under lördagen då pappas kusin var här så märkte vi att mimmis öra hade läkt! Blev en shock då bölden var helt borta och vi har bara sett den krympa osv. Dock hade hon fått problem med det andra örat. Bilder på då örat var dåligt ligger på min dator ...

Av evelyn dahl - 13 mars 2017 14:08

Ja det var allt ett tag sedan.. Händer inte super mycket i mitt liv. Har faktiskt börjat gå promenader nu för vädret har varit så bra och inte super kallt. Kira har fått lite extra träning med längre promenader och fått spåra lite. Fländörs är öv...

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards