lady E

Alla inlägg under februari 2015

Av evelyn dahl - 24 februari 2015 19:31

Film nu till kvällen men pappa leker med kablar så strömmen går typ hela tiden..
Ducha blir det med fast hemma hos Ennie eftersom vatten pumpen är dålig för tillfället.. Pappa ska fixa den imorgon.

Av evelyn dahl - 24 februari 2015 19:28

Ja det regnade idag så täcke på båda hundarna. Full fart var det på dom ialla fall. Halt var det med halkade ett antal gånger. Men ramlade som tur var inte men höften som jag redan hade ont i som det var blev ju inte bättre..

Av evelyn dahl - 24 februari 2015 19:21

Fländörs gjorde roliga miner och ljud idag skrattade bara pt honom och Mimmi ramlade i sin mat då kira skällande men fick ingen bra bild på maten hon hade i ansiktet xD

Av evelyn dahl - 24 februari 2015 19:15

Luktade gott och var rödare en någonsin xD
Känner mig stolt för hade grymt ont i höften efter att suttit på knä och flyttat sidleds..

Av evelyn dahl - 24 februari 2015 19:12

Jag vaknade riktigt sent. Ville bara ligga kvar i sängen men kira skulle ju ut och mat skulle göras så var att gå ur den varma och Goa sängen..

Av evelyn dahl - 24 februari 2015 19:10

Strömmen gick under natten och det var ett helvete att få igån den igen. Men efter 1 timme kom vi på vad felet var och det var en dum jävla kontakt på utsidans fel..

Av evelyn dahl - 24 februari 2015 00:49

Fattar inte hur mycket jag en vill så kan jag inte sluta älska dig mitt hjärta slå när jag hör din röst jag ler och känner mig varm när jag ser dig..
Men du ser inte mig jag är bara en tjej kär i någon som aldrig kommer älska mig. Du kommer aldrig kunna se mig. Du lever inte som jag, du vet inte ens att jag finns.. Det svider jag vill bara glömma dig, vill att denna smärta ska försvinna men tyvärr kan den inte det, för vad jag en gör älskar jag dig och bara dig.. Vilket gör mig helt hopplös.. Och jag lider av det..

Av evelyn dahl - 23 februari 2015 23:44

Fattar inte mig själv sitter och tittar på häst saker fast jag tar en paus..
Visst luetan att rida är större nu när jag väll börjat tagit paus.. Men så fort jag ska skriva till en kompis om vi ska åka och fota hästar eller träffa en häst eller fråga mamma om hon kan köra mig eller vi ska ses blir det nä jag är inte sugen... Vet inte ät jag på något viss rädd eller är det så att jag inte vill rida något som inte är min eller jag kan rida när jag vill själv eller med kompis.. Vet inte längre :/

Blir också inget Örebro imorgon känns gött och det är för jag skulle ha åkt till dietisten men blev ändrat och mamma ska träffa sin läkare och annat sedan ska pappa jobba över osv.. Sedan ska nog det gröna schabraket bli klart :) och min ridhjälms band ska bytas och fixas :)
Och på lördag är det Örebro och då ska vi fixa länder kräm eller vad man kallar det till mitt träns det ska allt få bli fint när det kommer hit :)
Så ja mycket planer och lite panik här och där man kämpar mig igenom det!

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards