lady E

Alla inlägg den 6 februari 2015

Av evelyn dahl - 6 februari 2015 17:14

Ja idag testade jag en sele jag hittade den ser lite ut som En sån jag vill köpa till kira bara mjukare i sidorna och i en annan färg. Men ja hon fick gå i sele och jag hade fleksikoppel på så hon kunnde gå lite längre och då testade jag att ropa in henne då hon var på väg in i skogen med nosen i backen. Och hon kom andra gången jag sa kira kom. Sedan busade hon och tequila och ja tequila började springa och kira skulle efter så jag flög med en bit ^^
Ska föröka få kira att dra våran pulka vi har ju en sele och ja hon har ju älskat det alla andra år :) dock har vi ingen som är liten nog att sitta på längre Ellinore är tyvärr för stor nu.. Och Svea ja hon är för liten. :/
Lite synd men det går mig allt lägga något i pulkan så hon har lite tyngd ialla fall.

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av evelyn dahl - 6 februari 2015 14:24

Ja kira hoppade idag hon var pigg och rev bara 3 gånger på den timmen vi höll på :)
Hon flög jätte bra över hindret och hade fina rörelser :)
Sedan så blev det ju tråkigt så leka med boll blev det en stund :)

Av evelyn dahl - 6 februari 2015 14:10

Solen skiner och det är varmt ute älskar det :')
Känns som våren snart är här :D
Dock också lite panik för då försvinner snön och jag sa att jag skulle fota Julia och limerick i snö :/
Mår lite si och så idag har smärtor som kommer och går.. Haft svårt med maten och näringsdrycker idag med visst dagen är inte slut en men ändå..

Av evelyn dahl - 6 februari 2015 14:02

Idag var det att arbeta hennes rädsla mot duchen bad hennen gå in hon vägrade kastade in godis hon gick in och ut gav henne beröm sedan vad jag henne efter ett tag att stanna och sedan fick hon gå ut sedan stanna och jag stängde dörren sedan öppnade efter det gjorde jag samma sak fast med sitt och ligg och ja nu går hon in få jag ber henne :)

[Bild]

[Bild]

Av evelyn dahl - 6 februari 2015 01:37

Så kul att se att Sean spelar ett spel om Ikea och tyckte det var ett kul spel :D

Av evelyn dahl - 6 februari 2015 00:10

Dog nästan av skratt för denna video var as kul gjord av yamimash xD

Ovido - Quiz & Flashcards