lady E

Alla inlägg den 11 februari 2015

Av evelyn dahl - 11 februari 2015 18:12

Ja lira fick vara spår hund en stygn idag. Dock så spårade hon jäst istället för det hon skulle.. Hade varit en häst uppe under dagen mesta delen av spåren hade smält av värmen sedan hade snöskotrar varit och kört med.. Men men vi letade efter en av våra halkskydd eller broddar till skorna kan man väll säga för pappa hade tappat en vi hittade den till slut och pappa var glad över det,. Mys i sängen blev det också efter promenaden, är så trött vet ej varför men känner mig som om jag inte sovit på 6 dagar,..

Av evelyn dahl - 11 februari 2015 18:08

Av evelyn dahl - 11 februari 2015 18:07

Idag hade jag två undrar som ville ha uppmärksamhet så ja det var klappa och mysa med två fina hundar,

Av evelyn dahl - 11 februari 2015 18:05

Flätade mitt hår igår gjorde det väll inte så där super bra osv men resultatet blev allt bra :)

Av evelyn dahl - 11 februari 2015 00:26

Tror att min djupt deppiga tid börjar minska.. Inte gråtit något idag och inta haft lika mycket smärta i bröstet.. Fortsätter det åt detta håll kanske jag kan gå ut och göra saker.. Men det kan vända tyvärr ska testa att gå en promenad imorgon föröka få med mig Ellinore och så kan vi kanske fota varandra. Ska ha på mig min obey tröja :3
Orange och snö kommer nog bli bra.. Ska vänta innan jag testar att vara ute i snö och klänning ^^'..
Men det är om jag börjar känna att jag klarar mer utan att kunna flippa ut och bara sätta mig ner och gråta som fan och inte veta själv vad som är fel..
Folk hatar mig nog för jag stänger in Ming under såna här tider men vill inte få någon må skit eller se till att den mår skit.. Skadade Lollo 4 gånger på grund av min riktigt deppiga tid..
Vill aldrig att det händer igen.. Ville aldrig skada henne eller få henne att få panik och börja gråta jag menade det verkligen inte jag tappade bara greppet.. :/

Av evelyn dahl - 11 februari 2015 00:18

Ovido - Quiz & Flashcards