lady E

Alla inlägg den 13 februari 2015

Av evelyn dahl - 13 februari 2015 23:40

Ja då ser man på denna film med pappa har så länge velat se denna film men aldrig liksom aldrig hänt men glad att den gick på tv nu till kvällen så pappa och jag har något att se på :)

Av evelyn dahl - 13 februari 2015 17:36

Ja pappa åkte iväg och kör mamma till ett par kompisar och Ellinore till hennes vänner för ja hon blev bjuden på fest utan sprit osv en av hennes kompisar fyller år osv.. Så jag lagar mat åt pappa och mig.. Hoppas det duger och att han inte köper pizza han skojade om osv..

Av evelyn dahl - 13 februari 2015 13:00

Börjar må bättre har inte spytt mycket ovh febern börjar gå ner huvudvärken är bort tack vare att jag sov.

Av evelyn dahl - 13 februari 2015 06:47

Vaknade av att jag mådde illa ligger och får inte fram ett ord mått så här illa i snart 1 timme håller verkligen på att spy huvudet små snurrar känns som om jag håller på att få yrsshel igen :(

Ovido - Quiz & Flashcards