lady E

Alla inlägg den 17 februari 2015

Av evelyn dahl - 17 februari 2015 18:46

Av evelyn dahl - 17 februari 2015 18:44

Av evelyn dahl - 17 februari 2015 18:44

Ja.. Iskallt ute och kira börjar få sår på tassarna på grund av den vassa snön vill inte att hon ska gå där eftersom det är farlig och vill verkligen inte att hon ska halta igen..
Sett många bilder nu på fb där de varnar för den hårda snön. Sett riktigt äckliga skador av den med..
Men kira har bara fölorat lite päls och inte börjar blöda eller fått öppet sår kollar henne dagligen vi har funderat att skaffa längre skor till dom så att det inte blir lika lätt för deras tassar eller ben att få stora sår.

Av evelyn dahl - 17 februari 2015 18:26

Ja jag städade min hylla och gjorde rent kattlådan innan jag flätade mitt hår och somnade,. När jag vaknade var det Örebro och stadium först hittade min gula tröja men det fanns inget som sög för Ellinore sura unge..
Sedan var det habb prata och ja nästa vecka blir det inget för mamma ska till sjukhuset och pappa jobbar och går ingen buss ut till habb så..
Sedan var det segt på vägen hen hade hänt en olycka osv. Sedan var det hämta posten hos Ennie och sedan köpte vi pizza ligger nu ialla fall i sängen och latar är helt slut och mår skit det vanliga alltså...

Av evelyn dahl - 17 februari 2015 18:22

Ja Ellinore har visst sport lov det visste jag faktiskt inte känner mig dum men nu kan hon göra lite i huset.. Så jag kan vila lite och återhämta mig fortare,
Men flätade mitt hår idag sedan somnade jag vet ej varför det bara hände :/

Ovido - Quiz & Flashcards