lady E

Alla inlägg den 21 februari 2015

Av evelyn dahl - 21 februari 2015 15:22

Ja idag var det insidan som skulle tvättas satt 1 timme och 34 min och jobbade bort allt smuts och päls. Var såpa och svamp skölja av hella tiden sedan skaka av mycket vatten och sist var det banden. Tog sedan lite på utsidan där tråder sitter på kanten är inte svampen når. Blev med en diskborste vi använder när vi städar katt buren eller våran plast hund säng. Fick bort det mesta och de börjar bli riktigt fina och rena tyvärr blir ju alla skrap märken kvar..
Vi ska fixa bort alla bruna fula märken schabraken här framöver också :P

Av evelyn dahl - 21 februari 2015 15:15

Ja kira fick ha följ och fot idag i träning sedan försöker jag lära henne att backa. Det går framåt kan jag säga :D
Efter träningen fick hon springa lite med lina och leka vilket hon gillade. Hjälpte också pappa med min matta som min katt pissade på..
Sedan låg jag i soffan och såg på tv med tequila och ja hon fick något ryck och örat stod rakt upp. Och ja hon är allt trött med xD

Av evelyn dahl - 21 februari 2015 01:27

Ellinore har stängt sin dörr och då kom tequila till mig och la sig ofc så nära mig som möligt.

Av evelyn dahl - 21 februari 2015 01:24

Har hört i månader såg du inte min snap jag skrev till dig på snap såg du bilen jag skickade till dig på snap och nu funkar appen igen.. Kunde inte logga in. Min mobil la av då jag tryckte på appen. Den frös och ville verkligen inte funka men nu verkar den vara okej. Får se om det håller i sig osv.

Av evelyn dahl - 21 februari 2015 01:22

Ja när man tror att sommaren är på väg så kommer mer snö ush..

Ovido - Quiz & Flashcards