lady E

Alla inlägg den 9 februari 2015

Av evelyn dahl - 9 februari 2015 21:26

Av evelyn dahl - 9 februari 2015 21:24

Låg länge i sängen innan jag gick upp idag satte mig då och ritade och sedan fyllde i 1 teckning med vattenfärg blev inge bra suger på att färglägga mina bilder tyvärr men men.. Sedan gick jag ut hämtade mat och pisten då Ellinore kom hem vi gick ut och lät hundarna busa sedan skulle vi gå med kira och hon var pigg ska jag säga.. Men då mötte vi mamma så kira åkte bil hem och Ellinore och jag gick. När vi var på gårn såg vi kira jag ropade och har aldrig sett henne springa så fort som hon gjorde just där! Men hjälpte mamma med maten lite innan hundarna fick sin mat och Mimmi med ofc och sedan ut med hundarna. Efter det var det ligga i soffan och se på tv :3
Och nu är jag i mitt rum och latar mig..

Av evelyn dahl - 9 februari 2015 21:20

Ja idag busade kira och tequila på gården efter att Ellinore och jag städat kyrlskåket och skulle slänga gammal mat. Solen sken och det var varmt ute så varför inte låta hundarna busa ute i solen :)
Fick bea bilder som det såg ut på kameran men man vet ju ej osv :p

Ovido - Quiz & Flashcards