lady E

Alla inlägg den 25 februari 2015

Av evelyn dahl - 25 februari 2015 20:51

Idag mådde jag inge bra hade ont i magen och kännde att jag hade feber och varför jo jag svettades och frös sedan brände det på armen då jag fick vatten på den så vila var det.. Blev bättre mot kvällen men kira fick ialla fall vila idag och hon tyckte allt det var skönt<3

Av evelyn dahl - 25 februari 2015 20:49

Detta är våran fina katt Mimmi vi fick henne av min stora syster.
Hon är en ensam och är go när hon vill det katt ;)
Bli fotad hatar hon. Vänder sig alltid om eller står inte still eller så gömmer hon sig men idag fick jag ett par fina foton på denna fina tjej :)

Av evelyn dahl - 25 februari 2015 00:06

Vet inte vad det är med honom han springer upp och ner från sängen och slängde sig upp på skrivbordet och halkade :/
Gjorde sig inte illa som tur var men så fort man säger vad håller du på med får han den där vilken vad pratar du om.

Av evelyn dahl - 25 februari 2015 00:04

Kollade nyss på denna video som handlar om själv mord det som var bäst av hella videon var att höra Sean prata och berätta saker i slutet det fick mig att känna värme och få hop i kroppen för nu hur länge det kommer hålla sig.

Av evelyn dahl - 25 februari 2015 00:02

Önskar verkligen jag hittat dig tidigare fått vara vid din sida längre fått ha fler äventyr!
Men tyvärr kommer du bara vara vid min sida i mina drömar och jag kanske i dina<3

Ovido - Quiz & Flashcards