lady E

Alla inlägg den 24 februari 2015

Av evelyn dahl - 24 februari 2015 22:31

Jag bra letar och letar börjar bli jobbigt allt som finns är ju islandshästar och c-ponny eller D-ponny jag är för lång för dom...

Av evelyn dahl - 24 februari 2015 19:33

Kul får godis och min tand de lagade gör forfarande smått ont och äta hårt är inte så underbart..
Men det fanns godis som jag inte sätt eller ätit på 4/6 år :)
Väcker barndoms minen :')

Av evelyn dahl - 24 februari 2015 19:31

Film nu till kvällen men pappa leker med kablar så strömmen går typ hela tiden..
Ducha blir det med fast hemma hos Ennie eftersom vatten pumpen är dålig för tillfället.. Pappa ska fixa den imorgon.

Av evelyn dahl - 24 februari 2015 19:28

Ja det regnade idag så täcke på båda hundarna. Full fart var det på dom ialla fall. Halt var det med halkade ett antal gånger. Men ramlade som tur var inte men höften som jag redan hade ont i som det var blev ju inte bättre..

Av evelyn dahl - 24 februari 2015 19:21

Fländörs gjorde roliga miner och ljud idag skrattade bara pt honom och Mimmi ramlade i sin mat då kira skällande men fick ingen bra bild på maten hon hade i ansiktet xD

Av evelyn dahl - 24 februari 2015 19:15

Luktade gott och var rödare en någonsin xD
Känner mig stolt för hade grymt ont i höften efter att suttit på knä och flyttat sidleds..

Av evelyn dahl - 24 februari 2015 19:12

Jag vaknade riktigt sent. Ville bara ligga kvar i sängen men kira skulle ju ut och mat skulle göras så var att gå ur den varma och Goa sängen..

Av evelyn dahl - 24 februari 2015 19:10

Strömmen gick under natten och det var ett helvete att få igån den igen. Men efter 1 timme kom vi på vad felet var och det var en dum jävla kontakt på utsidans fel..

Ovido - Quiz & Flashcards