lady E

Alla inlägg den 26 februari 2015

Av evelyn dahl - 26 februari 2015 19:47

Ja först var det koppel på båda hundarna sedan fick de leka av sig och på hem vägen var det koppel igen och in i skogen. När vi kom hem tränade jag lite backa i olika rum innan jag testade det ute och hon börjar förstå vad hon ska göra men tröttnar fort på det tyvärr men vi ska klara det vi är nästan där och vi ska se till att vi klarar det!

Av evelyn dahl - 26 februari 2015 19:41

Ja igår halkade tequila i hundgården och haltade efter benet blev också svullet men idag hade svullnaden gått över och hon hade inga problem att röra sig. Så blev att ta en spade hugga los isen sedan ta de stora och mellan stora bitarna slänga dom i skottkärran sedan rörde jag bort det till våran skog och la det i en hög. Det som inte gick att få upp eller var för smått att göra samma sak som med de stora så krattade ihop det i 2 små högar. Sedan fick kira leka lite för att se så de kunde gå och springa lite,
Jag slutade haka is för fick sår och flis på händerna och kroppen började svida så blir att vila innan jag fortsätter.

Av evelyn dahl - 26 februari 2015 03:47

Finns inga riktiga vänner.. Alla sviker en alla hugger dig i ryggen alla blir trötta och det går inte att lite på någon.. Allt jag önskar mig är en riktig vän en som inte ljuger eller pratar skit om mig.. En som förstår min svårighet jag har. Någon som kan se när jag är förstörd och någon som klarar av mig!
Jag vet att jag är skumm och aldrig vågar säga saker på en gång men jag tänker innan jag skriver innan jag säger även om jag är arg.. Jag gör inte folk illa för jag vill det blir bara så.. Men man ska tänka innan man gör någon och tyvärr gör inte folk det längre.. Går inte att lita på någon för folk är aldrig den de verkar vara.. Alla hugger dig i ryggen förr eller senare.

Av evelyn dahl - 26 februari 2015 03:44

Vill kunna läsa böjer gå på biblioteket!!
Har så många böcker att läsa typ sista Harry Potter boken sedan hobbit boken och cirkeln har några få sidor kvar och vill så läsa battle royal boken!!! Men får huvudvärk av att läsa.. Vill läsa och slippa alla och allt skit i denna värld...

Av evelyn dahl - 26 februari 2015 03:17

Bryr mig inte att det är 90 min vill inte att det ska ta slut! De hade ju för fan ett uppehåll för 4 veckor sedan :(
Och det blir 4 veckor i USA pga The Walking dead går på söndagar i USA.. Men ändå vill inte detta är orolig gör Daryl och vill veta vad som händer de är så elaka :(
Kommer ju dö utan The Walking dead ju.. Visst jag har arrow men 1 problem pappa vill ha svensk text och det är inte lätt att hitta dom eller ett bra ställe med rätt översättning.,. Livet är orättvist! :(

[Bild]

Av evelyn dahl - 26 februari 2015 02:46

Kommit på en grymt bra ide jag kan fixa pengar på :)
Säger ej vad det är men de ingår mycket färger i det ;P
Har fler jag ska fixa osv men det blir mer i framtiden.

Av evelyn dahl - 26 februari 2015 01:16

Ja man fick reda på att Jim parsons
Är med i en ny film och ja jag älskar honom som sheldon cooper och han är ju en så underbar person och skådespelare!!
Sedan vill jag testa att spela P.T ett skräck spel och Norman Reedus är med i det ;_;<33
Lika snygg animerad som han är i verkligheten :D

Av evelyn dahl - 26 februari 2015 01:13

Jag testade att ha på mig Ellinors glasögon för att se hur jag ser ut skrattade åt mig själv faktiskt xD
Sedan har kira varit skum hon skulle vara bredvid mig hella tiden och då menar jag bredvid mig låg jag i soffan skulle hon ligga framför eller bakom ibland då jag satt i soffan la hon sig i mitt knä och hon är ju större en en knä hund.. Sedan ville hon köra dragkamp och det var år sedan hon ville det!
Kul var det för hon var så underbar och mysig! Men lite jobbigt med xD

Ovido - Quiz & Flashcards