lady E

Alla inlägg den 18 februari 2015

Av evelyn dahl - 18 februari 2015 22:44

Ja på lördag ska vi iväg och handla lite grejer för ja Ennie och mamma har planerat att tapetsera och möblera om mitt rum.. Låter skoj faktiskt visst hatar förändringar men ibland är de också kul.
Som då jag fick kira och fländörs. Då jag började ridskolan. Då jag gick på kontek och då jag gick simskola :3
Sedan finns det ju mer men orka skriva allt ^^
Men jaha de ska möblera om och kommer kanske bli av med 2 garderober så jag kan skaffa en liten soffa att ha i mitt rum :3
Eller 2 fotöljer och ett litet bord :3 får mer ljus där jag har min spegel och måste också välja vilka affischer och bilder som ska vara uppe på vägen och inte vara på väggen.. Men men.. Sedan mitt hår ska fixas här fram över med färgen börjar gå ur och mamma var osäker på hur man färgar med denna färg jag köper och vågade därför inte färga mitt hår så det kommer också fixas här framöver :3

Av evelyn dahl - 18 februari 2015 22:35

Dessa bilder kommer riktigt sent ^^'
Men kaka här busar hundarna riktigt gick lite över styr då kira välte om kul tequila så blev att se så hon gick okej och att inget var brutet eller att hon hade ont och ja där sa jag ifrån att kira skulle låta tequila vara busa får de göra men inte så de gör varandra illa.

Av evelyn dahl - 18 februari 2015 22:32

Ja idag var Lasse här en stund och mitt paket har kommit :)
Han sa att grejerna såg fina ut och visade foton och ja de såg snyggare ut en vad de gjorde på hemsidan.
Ska vänta och se nu när tillfället blir och hur det blir med grejerna.. Om de kommer bli en bra flugg smäll eller en dålig xs

Av evelyn dahl - 18 februari 2015 22:28

Lite bilder jag tog på kira för någon vecka sedan<3
Hon är bara så jävla vacker alla tårar svett och smärta har varit värt hennes arbete <3
Om vädret är med mig ska vi träna lydnad imorgon :3
Planer har man annars blir det att hoppa inomhus eller gå på skogs promenad för skogs vägarna är as hala och väldigt farliga snön är nog vass nu till kvällen och det kanske är kalt imorgon. Vill inte skada min tjej på hal is eller vass snö skulle inte förlåta mig själv om hon bröt något ben eller stukade det svårt om hon halkade på isen eller skar sönder sina tassar eller ben på vass snö.. Tur så har mesta delen av snön smält bort i skogen alltså kan man gå riktig skogs promenad :3

Av evelyn dahl - 18 februari 2015 22:22

Bara för att inte förstöra för någon så gör jag detta!

Alltså fucking **** och **** borde gruppen lämna vet att ***** inte vill lämna ***** men ändå de är farliga för gruppen!! Sedan ***** vill bara krama och trösta hen för tycker synd om hen. Och slutat man trodde inte något sånt här skulle hända är så rädd att förlora några från gruppen. Är så orolig för att de kommer råka så illa till de dödade guvenören sedan kom terminus de tog sig där ifrån och nu detta vadan varför ska de inte få ha en paus?? Och var är Morgan inte sett honom i någon episode på länge!! :/

Av evelyn dahl - 18 februari 2015 14:49

Ja det regnar tätt bra ute men är glad sör då försvinner den hårda och vassa snön så kira slipper bli smörjs och kollad varje gång vi varit ute.
Och jag kan äntligen börja gå på vägen för isen börjar försvinna :3
Hoppas ju nu på varmare väder osv!
Hoppas det snart blir bättre väder så man kan göra mer..

Av evelyn dahl - 18 februari 2015 14:45

Efter tandläkaren åkte vi till McDonalds och köpte mig söt sur sås och en fanta för var törstig!
Sedan handlade vi frukost och lunch ovh jag köpte en bok och en bulle till mig och Ellinore :3

Av evelyn dahl - 18 februari 2015 08:28

Jag bröt ihop innan och då vi var där jag skakade och ville inget sedan fick jag lustgasen och min kropp känndes som om den somnade. Smälte typ min syn gick från bra till sudig men jag var avslappnad minns knappt något visste inte ens om jag andades känndes det som.. hade svårt att gå fattade inget men nu är tanden lagad och slipper åka ditt nu på nästan 1 år.. Känner mig smått snurrig så blir sängen och vila då vi kommer hem..

Ovido - Quiz & Flashcards