lady E

Alla inlägg den 7 februari 2015

Av evelyn dahl - 7 februari 2015 23:23

Förbannad.. Smått.. Jag vill se denna film men blir så jävla sur att de gör som de gör.. Lixom den nya Sarah conner och Kyle Reese är inte ett dug lika de orginala!
Lixom vafan! De förstör den första filmen för fan.. Ja jag blir lita sur filmen ser bra ut men den förstör den förtsa terminator filmen som gjordes och nästan hella serien.. Tyckte film 4 var dålig men denna är nog värre :/
Visst de som spela Sarah och Kyle är nog för gammal för att spela just de karaktärerna idag men de kunnde hittat skådespelare som liknar dom mer.. Blir skumt att shara har blont hår i de första 2 filmerna! Och nu har hon brunt! Kyle har andra kläder och är rakad på huvudet.. Lixom wtf..
Detta är just vad jag tucker just nu inte sett filmen en men många tycker som jag! Detta är att förstora film 1!

Av evelyn dahl - 7 februari 2015 22:50

All känns så tungt.. Allt är så svart har bara något ljus som lyser up min tomma själ. Smärta.. Le..Tårar och blod är en daglig rutin.. Känslan att inte kunna stå och andas.. Det är vad man känner under depriton..
Och ibland kan ditt sista ljus försvinna och allt är då borta.

Av evelyn dahl - 7 februari 2015 22:43

Gråter som fan vet inte vad jag ska ta mig till snart trodde allt skulle bli bättre om jag pratade med någon men nej det blev det inte..
Känner bara smärtan i bröstet och hur jag Bara blir mer och mer galen på mig själv.. Orkar inte med något suttit innen nästan hella dagen bara promenaden i kampdalden med Lasse.. Imorgon vet jag ej om jag åker iväg..vill iväg men samtidigt inte.. Tycker åka till folk och låsas vara glad är ingen bra ide. Så kanske går och vandra i skogen föröka koppla bort allt istället..

Av evelyn dahl - 7 februari 2015 21:36

Ja Lasse och jag gick en stund idag..
Pratade och jag förklarade hur jag mådde om allt med ridning och med dessa näringsdrycker och tandläkaren.. Han förstod varför jag tänkte och hur jag mådde och varför jag hade panik.. Han gav mig bra svar och förklarade att jag kan ha det så svårt med mycket för att det är nytt jag har inte varit frisk och ja jag kan inte göra som jag vill.. Vänta och var lite själv och så väljer ditt hjärta rätt väg bara känslan i hjärtat kan leda dig.. Men glöm inte vad som är det positiva och negativa med det du väljer.

Av evelyn dahl - 7 februari 2015 21:30

Ja den blå bruna blev jag otroligt kär i ska ni veta den satt så jävla bra och var otroligt härlig att ha på sig :)
Den röda fick jag gå små steg med för annars kände jag att det bara tog lite stop xD
Men den satt bra med och var härlig att ha på sig :)

Mm

Av evelyn dahl - 7 februari 2015 17:41

Detta ska testats :)
Ser så gott ut och älskar ju både Sprite och gummi björnar :)

Av evelyn dahl - 7 februari 2015 17:38

Imorgon går förta avsnitten sedan säsong pausen i USA och på måndag går det nog att se det här i Sverige :')
Vad jag har väntat på detta :')

Av evelyn dahl - 7 februari 2015 16:24

Ovido - Quiz & Flashcards