lady E

Alla inlägg den 15 februari 2015

Av evelyn dahl - 15 februari 2015 20:34

Love this!!
Kolla vad vacker det är bara åh :')

Av evelyn dahl - 15 februari 2015 14:59

Av evelyn dahl - 15 februari 2015 14:57

Har lika svårt varje dag..
Kliva up och äta..
Ta all smärta och alla mediciner..
Iblan gå ut och ibland sitta inne i mörker.. Strunta i sms och annat.. Tycka synd om mig själv och alla som träffat mig..
Lägga mig i sängen och sova..
Orkar inte med mig själv..

<3

Av evelyn dahl - 15 februari 2015 14:53

Av evelyn dahl - 15 februari 2015 12:50


Mm ja appen dampade igår så kunde inte skriva vad som hände.. Så det får bli idag istället som jag skriver om det xD

Men men Lasse var här lämnade en ros och choklad åt mig sedan mådde jag dåligt så låg i sängen en lång stund han hade också med sig hans nya helikopter som sprutar vatten på en så klart sved det på mig för jag har ju feber..
Gav iallafall fall Lasse pengar för ja hittade lite saker på hööks rea till ***** och till ***** så det blev två flugor i en smäll lycklig blev jag..
Får hoppas att de inte är sura för att jag glömde osv ^^'
Sedan då Lasse hade åkt var det mat först sedan duschade jag och så märkte vi att Lasse hade glömt sin helikopter..sen Stod jag iallafall i vardagsrummet och torkade mitt hår då Linda kommer in genom dörren.. Var så klart kul att se henne.. Och vi bestämde att hon bara ska komma och inte meddela mig så jag blir nervös osv.
Men vi satt i mitt rum och pratade och kollade på Jack ASS och lite andra filmer.. Hade en bra stund :)
Sedan åkte hon hem och jag la mig i sängen och försökte skriva om dagen med det ville inte min bloggplatsen app... Sur jupp det blev jag...

Ovido - Quiz & Flashcards