lady E

Alla inlägg den 10 februari 2015

Av evelyn dahl - 10 februari 2015 18:59

Av evelyn dahl - 10 februari 2015 18:58

En röd tjock tröja och två nya sport bh :3

Av evelyn dahl - 10 februari 2015 15:50

Gick bra hos Maria idag blev mer om bardom då jag var 5/6/7 år gammal osv.

Av evelyn dahl - 10 februari 2015 15:48

Hehe lite kläder jag köpt idag.

Av evelyn dahl - 10 februari 2015 14:00

Ja då är man på väg..
Hoppas bara att snart få komma hem igen som alltid tur så går det alltid så fort när vi väll börjar att prata.

Av evelyn dahl - 10 februari 2015 02:55

Känner mig dum..
Känner mig elak..
Och som en mobbare..
Är grymt deppig nu och vill inte prata mycket om något.. Håller mig inne på mitt rum säger inte hur jag riktigt mår till någon för börjar jag med det börjar väll de jag berättar det för må dåligt och tycka synd om mig..
Ska till Maria imorgon prata ut föröka få all fram men det kommer nog inte gå som vanligt.. Utan mitt leende är där mitt skratt och mina dina små vita löngner jag mår okej just nu.. Mer är det skit och vet ej varför.. Smärta i bröstet och tårar i ögonen nästan hella dagarna finns få sunder då allt är bra och jag är glad sedan vänder allt.. Livet är så jävla svårt och jag vet inte längre vad jag ska göra och vilka som är de rätta valen att välja i mitt liv längre...

<3

Av evelyn dahl - 10 februari 2015 02:49

Av evelyn dahl - 10 februari 2015 02:48

Hittade inte den jag verkligen ville ha tyvärr men men denna duger allt lika bra så nu fixar jag bilder med texten på bilden och inte ofta i något av hörnen. Blev riktigt snyggt ska jag säga :)

Ovido - Quiz & Flashcards